<

အေမလာရင္ လက္ေဆာင္ေပးမယ္လို႔

Photo း ebay

“ခုတစ္ေလာ မင္းအေမကို မေတြ႕ပါလား။ မင္းအေမ ေနေကာင္းရဲ႕လား။ ငါတို႔ဆီ လာခဲ့ဦးလို႔ မင္းအေမကို ေျပာလိုက္။ မင္းအေမကေတာ့ စံပါပဲ။ အေမ့ကို ေတြ႕မိလိုက္ၾကေသးလား” ။ အေမ့ကို သတိရသည္။ အေမ့ကို ေမးၾက ျမန္းၾကသည့္အခါ ၀မ္းနည္းဖြယ္ေကာင္းေသာအေျဖကို ကြၽန္ေတာ္က ေျပာျပရေလ့ရွိသည္။ ယင္းမွာ အေမကြယ္လြန္သြားခဲ့ၿပီဆိုျခင္းပင္။ အေမ မရွိေတာ့။ အေမ ကြယ္လြန္ေတာ့ အသက္ ၇၃ ႏွစ္။ အေမငယ္ငယ္က ဓာတ္ပံုကို နံရံမွာ ခ်ိတ္ဆြဲထားသည္။ အိမ္အေပၚထပ္မွာ တစ္ပံု။ အိမ္ေအာက္ထပ္မွာ တစ္ပံု။ အိမ္အေပၚထပ္ကပံုမွာ ဘုရားရင္ျပင္ေတာ္တြင္ လူအမ်ားႏွင့္ ဖေယာင္းဆီမီး ထြန္းညႇိပူေဇာ္ေနေသာ အေမ့ပံုျဖစ္သည္။ အိမ္ေအာက္ထပ္ကပံုမွာ ေကာင္းမြန္ေသာ အ၀တ္အစားမ်ားျဖင့္ ဓာတ္ပံုဆိုင္တြင္ စနစ္တက် ႐ိုက္ကူးထားေသာ အေမ့ပံုျဖစ္သည္။ ႏွစ္ခုစလံုး အျဖဴအမည္းဓာတ္ပံုမ်ားျဖစ္ၿပီး အေမအပ်ဳိတုန္းက ပံုမ်ားလည္း ျဖစ္ပါသည္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔၏ မိခင္ဟူေသာ အဓိပၸာယ္ ျပည့္၀သည့္ ဓာတ္ပံုမ်ားလည္း ျဖစ္ပါသည္။

ကြၽန္ေတာ္တို႔ငယ္စဥ္က အေဖႏွင့္အေမတြင္ အေဖ့ကိုေၾကာက္ေသာ္လည္း အေမ့ကိုမူ မေၾကာက္ပါ။ “အေမ့ကို ဘာျဖစ္လို႔ မေၾကာက္တာလဲ” ဟု မမွတ္မိပါ။ ယခု အေမ မရွိေတာ့ေသာ္လည္း အေမသည္ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမမ်ား၊ မိသားစုမ်ားကို ေစာင့္ေရွာက္ေနလ်က္ပင္ ရွိသည္ဟု ထင္မွတ္မိပါသည္။ လူတစ္ေယာက္သည္ ေသဆံုး ကြယ္လြန္သြားၿပီးေနာက္ သူ႔သားသမီးမ်ားကို ေစာင့္ေရွာက္ေနႏိုင္ေသးသည္ဟုဆိုလွ်င္ ယင္းမွာ အေမပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ယင္းမွာ ေမတၱာတရားပင္ ျဖစ္ပါသည္။ တစ္ရက္က ကြၽန္ေတာ္သည္ အေမအသံုးျပဳခဲ့ေသာ ပိုက္ဆံအိတ္အေဟာင္းတစ္ခုကို ဖြင့္ၾကည့္ရာ အနက္ေရာင္ ပိုက္ကြန္ေသးေသးေလးတစ္ခုကို ေတြ႕ရပါသည္။ ပိုက္ကြန္နက္ကေလးမွာ ဆြဲ၍ ဆန္႔၍ရၿပီး အမ်ဳိးသမီးမ်ား ဆံထံုးကို အုပ္သိမ္းရာတြင္ အသံုးျပဳၾကဟန္တူပါသည္။ ကြၽန္ေတာ္သည္ ယင္းပိုက္ကြန္နက္ကေလးကို သူ႔ေနရာသူ ျပန္ထားလိုက္ၿပီး အေမ့ကို တေရးေရး သတိရေနမိပါသည္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ မိသားစုမွာ တမၸ၀တီရပ္ကြက္တြင္ ေနၾကစဥ္က အေမသည္ အနီးရွိ ၿမိဳ႕ေဟာင္းေစ်းသို႔သြား၍ ဆန္ေရာင္းပါသည္။ ဆိုင္ႏွင့္ ကႏၷားႏွင့္ေတာ့ မဟုတ္ပါ။ ေစ်းလမ္းေဘး၀ဲယာ ေစ်းတန္းလိုျဖစ္ေနေသာ ေနရာမွာ မိုးကာစကို ခင္း၍ ဆန္မ်ားကို ပံုကာေရာင္းခ်ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ အေမေရာင္းေသာဆန္မွာ ႏွစ္စား သံုးစားခန္႔ရွိရာ မိုးကာစေပၚမွာ ႏွစ္ပံု သံုးပံုခန္႔ ပံု၍ ေရာင္းရပါသည္။ ၿမိဳ႕ေဟာင္းေစ်း၏ အေရွ႕ေျမာက္ယြန္းယြန္း ဂိုင္ရြာထဲမွ ကုလားမႀကီးမ်ားသည္ အေမ၏ ေဖာက္သည္မ်ား ျဖစ္ပါသည္။ အေမသည္ ႏႈတ္ခ်ဳိ၍ လက္ေပါသူျဖစ္ရာ အေမ့ဆိုင္ကေလး၏ ေရာင္းအားမွာ မဆိုးလွပါ။ မနက္မနက္ ေစာေစာထ၍ ဆိုင္သြားခင္းရန္ ျပင္ၿပီဆိုလွ်င္ ထိုစဥ္က ကြၽန္ေတာ္တို႔ ငွားရမ္းေနေသာ ဦးစိန္တို႔ အိမ္ကေလး၏ ဓားလြယ္ခုတ္က မ၀င္းေမတို႔ အိမ္ကေလးကို ႏွင္းမႈန္မႈန္ထဲမွာ ေတြ႕ရသည္။ မ၀င္းေမကလည္း ေစာေစာႏိုးေနေလၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္က ဆန္အိတ္ပိုင္းမ်ားကို စက္ဘီးေပၚတင္ကာ ႏွစ္ေခါက္ သံုးေခါက္ ပို႔ေပးရပါသည္။ ျပည္ေတာင္း၊ ဇလုပ္တိုက္ေသာ ပိုက္လံုး၊ ပိုက္ဆံထည့္သည့္ သံဘူးစသည္တို႔ အစံုအလင္ပါေအာင္ ကြၽန္ေတာ္က သယ္ယူေပးပါသည္။ ေဆာင္းတြင္းရက္မ်ားဆိုလွ်င္ ၿမိဳ႕ေဟာင္းေစ်းမွာ ႏွင္းမႈန္မႈန္မ်ားထဲ၀ယ္ ျပာမႈိင္း ေအးစက္လ်က္ တလႈပ္လႈပ္သြားေနၾကေသာ လူသူအစအနကို ျမင္ေတြ႕ရပါသည္။ ထိုစဥ္က ကြၽန္ေတာ္သည္ မ၀င္းေမႏွင့္ သိကြၽမ္းခင္မင္ျခင္း မရွိေသးေပ။ လမ္းေဘး ဆန္ဆိုင္ကေလးမွာ အေမေနသားတက်ျဖစ္လွ်င္ ပန္းျခံလမ္းေထာင့္က ေငြဇင္ေယာ္ကေဖးဆိုင္မွ လက္ဖက္ရည္ပူပူကို အေမ့အတြက္ ၀ယ္ယူေပးရပါသည္။ တစ္ခါတစ္ရံ ေဆာင္းတြင္း နံနက္ေစာေစာတြင္ ထူပိန္းပိတ္ေနေသာ ႏွင္းမ်ားကို ေတြ႕ရသည္။ ကေဖးဆိုင္ နံျပားဖိုမွ မီးေရာင္ရဲရဲကို ထူပိန္းေအာင္ က်ဆင္းေနေသာ ႏွင္းမ်ားထဲမွာ ေတြ႕ရသည္မွာ ေႏြးေနသလိုပင္။ တဖြဲဖြဲက်ဆင္းေနေသာ ႏွင္းမႈန္မ်ားထဲမွာ လူရိပ္သဏၭာန္မ်ား ေရာေထြး မႈန္၀ါးေနပါသည္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ မိသားစုသည္ မ၀င္းေမ၏ အိမ္ေအာက္ထပ္သို႔ ေရာက္လာၾကပါသည္။ မ၀င္းေမ၏ အိမ္မွာ ႏွစ္ထပ္ျဖစ္ၿပီး အေတာ္ပင္က်ယ္၀န္းကာ ၀ိုင္းထဲမွာ ေျမကြက္လပ္ေနရာမ်ားလည္း ရွိပါသည္။ တစ္ညေန ကြၽန္ေတာ္ မူးလာေတာ့ မ၀င္းေမက အေဖႏွင့္ အေမ မသိေအာင္ ကြၽန္ေတာ့္ကိုတြဲေခၚကာ အိမ္အေပၚထပ္က သူ႔အိပ္ရာမွာ သိပ္ထားပါသည္။ ကြၽန္ေတာ္ အမူးျပယ္ၿပီး ႏိုးလာေတာ့ အိမ္ေအာက္သို႔ ဆင္းလာပါသည္။ ညသည္ အေမွာင္သန္းစျပဳေနပါၿပီ။ ေနာက္တစ္ေန႔ နံနက္မိုးလင္းေတာ့ အန္ဖတ္မ်ား ေပက်ံေနေသာ အိပ္ရာခင္းကို ေရကန္မွာ မ၀င္းေမက ေလွ်ာ္ဖြပ္ေနပါသည္။ အေမ့အေၾကာင္းကိုေျပာလွ်င္ (သို႔မဟုတ္) မ၀င္းေမ အေၾကာင္းကိုေျပာလွ်င္ ကြၽန္ေတာ္ သတိႀကီးစြာ ထားရပါသည္။ သူတို႔သည္ မရွိၾကေသာ သူမ်ားျဖစ္ၿပီး ကြၽန္ေတာ့္အေပၚတြင္ မိုးႏွင့္ ေျမပမာ ေက်းဇူးျပဳေသာသူမ်ားလည္း ျဖစ္ၾကေသာေၾကာင့္ပါတည္း။ အေမသည္ မ၀င္းေမႏွင့္ ခပ္တန္းတန္းေနရန္ ကြၽန္ေတာ့္ကို ေျပာပါသည္။ “မင္း ခံစားရလိမ့္မယ္”ဟုလည္း ဆိုပါသည္။ ထိုစဥ္က မ၀င္းေမ၏ ရင္ထဲ၌ မည္သို႔ေသာ သေဘာထားမ်ား ရွိေနခဲ့သည္ကို ကြၽန္ေတာ္ မသိခဲ့ပါ။ မည္သူမွ်လည္း မသိခဲ့ပါဟု ထင္ပါသည္။

သားႀကီးသည္ ညဥ့္အေတာ္နက္မွ အိမ္သို႔ ျပန္လာၿပီး သူမူးလာပါသည္။ ကြၽန္ေတာ္က အေမ မသိေအာင္ အိမ္ေပၚ တြဲေခၚ၍ အိပ္ရာထဲမွာ သိပ္ရပါသည္။ အိပ္ရာထဲေရာက္ေတာ့ သားႀကီး အန္ပါသည္။ ကြၽန္ေတာ္က အန္ဖတ္မ်ားကို က်ဳံး၍ သန္႔ရွင္းေပးၿပီး အိမ္ေအာက္ထပ္သို႔ ဆင္းကာ အ၀တ္ေပမ်ားကို ေရစိမ္ထားလိုက္ပါသည္။ သားႀကီး အိပ္ေပ်ာ္သြားပါၿပီ။ ယေန႔ ၁၀ တန္း ေအာင္စာရင္းထြက္ေတာ့ သူကေအာင္ၿပီး သူ႔သူငယ္ခ်င္းမ်ားက က်၍ သူတို႔ ေသာက္လာၾကျခင္းျဖစ္သည္။ သားႀကီးသည္ သူ႔အေမ မ၀င္းေမႏွင့္ တူသည္မ်ားရွိသကဲ့သို႔ ကြၽန္ေတာ္ႏွင့္ တူသည္မ်ားလည္း ရွိပါသည္။ “ကြၽန္ေတာ္ ငယ္ငယ္တုန္းက အေဖႀကီးနဲ႔ အေမႀကီးက ‘အေၾကာ္ ကေလးေရ’ လို႔ ေခၚရင္ ‘ဂ်ာ’ လို႔ ျပန္ထူးတာ” ဟု သားႀကီးက ေျပာဖူးသည္။ သူသည္ “အေဖ အေမ ေသတာ တကယ္လား” ဟု ေမးခဲ့သူျဖစ္ပါသည္။ သားငယ္ကေလးသည္ ႐ုပ္သံအစီအစဥ္ကို ၾကည့္ေနရင္း ဤသို႔ဆိုသည္။ “အေဖ အေမေသတာ နည္းနည္းေစာသြားတယ္ေနာ္” ဟု။ ႐ုပ္သံအစီအစဥ္တြင္ ကင္ဆာေရာဂါကို ကုသေပးႏိုင္မည့္ ေဆးေတြ႕ရွိၿပီဟု ေျပာျပေနပါသည္။ ေဆာင္းရက္မ်ားကို ျပန္လည္ေရာက္ရွိလာပါသည္။ ႏွင္းမႈန္မႈန္မ်ား တဖြဲဖြဲ က်ဆင္းလာေနပါသည္။ လမ္းမတစ္ေလွ်ာက္ႏွင္းမ်ား ပိတ္ဆည္းေနပါသည္။ မ၀င္းေမေစ်းသို႔ သြားသည္။ ကြၽန္ေတာ္က အိပ္ရာထဲ အိပ္၍ေကာင္းတုန္း။ ဤသို႔ ေဆာင္းရက္မ်ားဆိုလွ်င္ မ၀င္းေမ၏ မံုညင္းေစာဟင္းကို ကြၽန္ေတာ္ စားရတတ္သည္။ ညဥ့္ယံက တိတ္ဆိတ္ေနပါသည္။ မ၀င္းေမ အိပ္ၿပီ။ ကေလးမ်ားက သူ႔အနီး အိပ္ေပ်ာ္ေနၾကၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္က မအိပ္စက္ႏိုင္ေသး။ ထင္း႐ွဴးေသတၱာ ကေလးေပၚ စာရြက္မ်ား ျဖန္႔ခင္းကာ စာေရးေနသည္။ အျပင္ဘက္မွာ ႏွင္းမႈန္မႈန္မ်ား က်ဆင္းေနလိမ့္မည္။ ကြၽန္ေတာ္က ေဟာင္းျမင္းေသာ ကုတ္အက်ႌႀကီးကို ၀တ္ဆင္ကာ စာေရးေနသည္။ ဤသို႔ေသာ ညမ်ား၌ ‘ျပန္ေပးဆြဲခံရေသာ မႏၲေလးညမ်ား’ ကို ကြၽန္ေတာ္ ေရးႏိုင္ခဲ့သည္။ ယင္းမွာ တ႐ုတ္စာေရးဆရာ ယူတာဖူ၏ ေရးဟန္လႊမ္းမိုးေသာ ၀တၳဳတစ္ပုဒ္ျဖစ္သည္။ “ကြၽန္ေတာ္တို႔ ၿမိဳ႕ကေလးဟာ ေႏြဦးေပါက္တာနဲ႔ နံ႐ိုးအၿပိဳင္းၿပိဳင္းထလာေတာ့တာပဲ” အစရွိသျဖင့္ ၀တၳဳကို ဖြဲ႕စည္းထားခဲ့သည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ဟန္သစ္မဂၢဇင္းတိုက္မွ အယ္ဒီတာက ကြၽန္ေတာ့္ကို ဆက္သြယ္ကာ ၀တၳဳတိုမ်ား ေရးသားေပးပို႔ရန္ ေျပာထားသည္။ ညဥ္နက္သည္အထိ ကြၽန္ေတာ္စာေရး ေနေလ့ရွိၿပီး လင္းအားႀကီးပိုင္းတြင္ ကြၽန္ေတာ္ အိပ္ေပ်ာ္သြားသည္။

ကြၽန္ေတာ္သည္ သမီးကေလးႏွင့္အတူ မ၀င္းေမ၏ဇာတိ နမ့္ခမ္းၿမိဳ႕သို႔ ေရာက္ရွိခဲ့သည္။ ကြၽန္ေတာ့္စာအုပ္တစ္အုပ္မွ ရရွိေသာ စာမူခ အနည္းငယ္ ပါရွိလာခဲ့သည္။ ယင္းစာမူခေငြကို မ၀င္းေမအတြက္ ရည္စူး၍ ေကာင္းမႈကုသိုလ္ျပဳ လွဴဒါန္းႏိုင္ခဲ့သည္။ နမ့္ခမ္းၿမိဳ႕လယ္မွ ဘုရားကိုသြား၍ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ဖူးၾကသည္။ ဘုရားထဲရွိ နိပါတ္ပန္းခ်ီလက္ရာမ်ားကို ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ၾကည့္႐ႈၾကသည္။ ရွမ္းျပည္နယ္ (ေျမာက္ပိုင္း) နမ့္ခမ္းၿမိဳ႕မွ ဘုရားဖူးရင္း ၾကည့္႐ႈခဲ့ရေသာ နိပါတ္ပန္းခ်ီလက္ရာမ်ားမွာ စိတ္၀င္စားဖြယ္ေကာင္းသည္။ ဘုရားအေလာင္း သိဒၶတၳမင္းသား ေတာထြက္ခန္းကို ေရးဆြဲထားရာတြင္ သိဒၶတၳမင္းသားသည္ ရွမ္းေဘာင္းဘီ၀တ္ဆင္ထားသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ ကေမၻာဇအေငြ႕အသက္ လႊမ္းေနေသာ နိပါတ္ေတာ္ပန္းခ်ီလက္ရာမ်ားကို တစ္၀ႀကီး ၾကည့္႐ႈခဲ့ရသည္။ နမ့္ခမ္းညေစ်း တန္းမွာ သမီးကေလး စားခ်င္သည္ကို ကြၽန္ေတာ္ ၀ယ္ေကြၽးခဲ့သည္။ နမ့္ခမ္းၿမိဳ႕ကား သမီးကေလး၏ မိခင္ၿမိဳ႕ျဖစ္ေပရာ ကြၽန္ေတာ္ႏွင့္လည္း အရင္းအခ်ာက်ေသာ ၿမိဳ႕ျဖစ္ပါသည္။ ဘယ္ေတာ့မွ ႐ိုးအီမသြားႏိုင္ေသာၿမိဳ႕၊ ဘယ္ေတာ့မွ ေမ့ေပ်ာက္သြားမည္မဟုတ္ေသာ ၿမိဳ႕လည္း ျဖစ္ပါသည္။ မ၀င္းေမသည္ ေန႔လယ္ခင္း ေနေရာင္ထဲမွာ ကေလးမ်ား၏ ေက်ာင္း၀တ္စံုကို ေလွ်ာ္ဖြပ္ကာ ႀကိဳးတန္းထက္၌ လွန္းေနပါသည္။ အ၀တ္ေလွ်ာ္ၿပီးလွ်င္ ေသာက္ေရအိုး ေရျဖည့္မည္။ ေသာက္ေရအိုး ေရျဖည့္ၿပီးလွ်င္ ဘုရားပန္းအိုးမ်ား ေရလဲမည္။ ဘုရားပန္းအိုးမ်ား ေရလဲၿပီးလွ်င္ ဆန္ေရြးမည္။ ဆန္ေရြးၿပီးလွ်င္ အိမ္၀ိုင္းထဲ တံျမက္စည္းလွည္းမည္။ အိမ္၀ိုင္းထဲမွာ တံျမက္စည္း လွည္းၿပီးလွ်င္ ႀကိဳးတန္းမွာ လွန္းထားေသာ အ၀တ္မ်ား ေျခာက္ေပေတာ့မည္။ အ၀တ္မ်ားေျခာက္သြားလွ်င္ ႐ုပ္ၿပီးညက်လွ်င္ မီးပူထိုးရေပလိမ့္မည္။ ညစာအတြက္ ထမင္းအိုးတည္မည္ေလ။ “အေမ့ရင္ခြင္ဟာ ငါ့အတြက္ ခံတပ္ေဟာင္း၊ စမ္းေခ်ာင္းနဲ႔ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ပါပဲ” ဟု ကြၽန္ေတာ္ လူငယ္ဘ၀က ေရးဖူးသည္။ အေမေဒၚစိန္တင္ ႏွင့္ မ၀င္းေမ ၿမိဳ႕ေဟာင္းေစ်းထဲသို႔သြားလွ်င္ သားအမိဟု ထင္ၾကသည္။ ထိုသို႔ေျပာလွ်င္ အေမ ေဒၚစိန္တင္ေရာ မ၀င္းေမပါ ေက်နပ္ၾကေလ့ရွိသည္။ မ၀င္းေမက အေမေဒၚစိန္တင္ကို  အေမဟု ေခၚခဲ့သည္။ (ေျခဆင္းပါပဲ။ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကို တင္ဆက္ဖို႔ ျပင္ဆင္တဲ့ ေျခဆင္းပါပဲ။ အေမႏွစ္ေယာက္ကို တေပါင္းတည္း ရည္ညႊန္းႏိုင္တဲ့ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကို တင္ဆက္ႏိုင္ဖို႔ ႀကိဳးပမ္းအားထုတ္မႈပါပဲ။ ကြၽန္ေတာ့္ မွတ္ဥာဏ္ထဲကို သတိရျခင္း ခဲလံုးကေလးေတြ ပစ္ခ်လိုက္ေတာ့ ေပၚထြက္လာတဲ့ ဂယက္၀ိုင္းကေလးေတြပါပဲ။ ေရပြက္ငယ္ ကေလးေတြပါပဲ။ ေကာင္းပါၿပီ။ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကို ကြၽန္ေတာ္ တင္ဆက္လိုပါတယ္)

ငါ့အေမကို ဘာလုပ္တာလဲ (စကားေျပကဗ်ာ)

ငါ့အေမကို ဘာလုပ္တာလဲ။ ကေလးတစ္ေယာက္က ေမးတယ္။ သူ႔ခါးကို ေထာက္လို႔။ ငါ့အေမကို ဘာလုပ္တာလဲ။ ေဟ့ဒီမွာ ေမးေနတယ္ကြ။ မင္းပဲ ေျဖလိုက္ကြာ။ ငါ မသိဘူး။ ငါမသိတာေတြ အမ်ားႀကီးကြ။ မင္းအေမက မင္းတို႔အိမ္ထဲမွာ အိပ္ေပ်ာ္ေနမွာေပါ့ကြာ။ ထပ္ေမးတယ္  ကေလးက။ ငါ့အေမကို ဘာလုပ္တာလဲ။ ေအး ငါတို႔လည္း အဲဒါကိုပဲ သိခ်င္ေနၾကတာ။ မင္းသိရင္ ေျပာေလ။ မင္းကို သရဲသၾကားလံုး ေကြၽးမယ္။ ေဟ့ေကာင္ ငါတို႔ဆီမွာ သရဲသၾကားလံုးမရွိဘူး။ သိပ္ခါးတဲ့ ေဆးျပားေတြပဲ ရွိတယ္။ ဟိတ္ခ်ာတိတ္ မင္းေသာက္မလား။ ငါ့ အေမကို ဘာလုပ္တာလဲ။ ကေလးဟာ သူ႔ေမးခြန္းကို ဆက္လက္ ေမးျမန္းတယ္။ သူ႔ခါးကို ေထာက္ျမဲ။ ေမွာင္ေတာ့မယ္ ကေလး။ မင္းအိမ္ျပန္ေတာ့။ မင္းအေမက မင္းကို ေစာင့္ေနလိမ့္မယ္။ ငါတို႔မွာ အခ်ိန္မရွိဘူး။ ၿပီးေတာ့ ငါတို႔မွာ အေမမရွိဘူးကြ။ ဘယ္သူေျပာတာလဲ။ လူအ။ မင္းအေမက နယူးေယာက္မွာ၊ ငါ့အေမက ဂ်ဳိဟာနစၥဘတ္မွာ။ ဒီေကာင့္အေမက ေဟတီမွာ။ ေဟ့ေကာင္ ငါ့အေမက ေဟတီမွာ မဟုတ္ဘူး။ တ႐ုတ္ျပည္မွာကြ။ ငါ့အေမက အားလံုးထဲမွာ အသက္အႀကီးဆံုး။ ညညဆို မွန္အိမ္ကေလးထြန္းၿပီး က်မ္းစာအျမဲဖတ္တယ္။ ငါ့အေမကသြားေတြ တစ္ေခ်ာင္းမွ မရွိေတာ့ဘူးကြ။ သူကႏြားႏို႔ ပူပူႀကိဳက္တယ္။ ေရဒီယို နားေထာင္တယ္။ ငါ့အေမက မ်က္စိသိပ္မႈန္တာ။ ဒါေပမဲ့ငါ့ကို ဘယ္ေတာ့ျဖစ္ျဖစ္ မွတ္မိတယ္။ သူက အေမွာင္ထဲမွာထိုင္ရင္း ငါ့ကို အျမဲေစာင့္ေနတာ။ ေမရီမွာ သိုးကေလးတစ္ေကာင္ရွိတယ္ဆိုတဲ့ေတး မင္းတို႔နားေထာင္ဖူးလား။ ငါ့အေမကို ဘာလုပ္တာလဲ။ ကေလးကေမးတယ္။ ႏွစ္ကာလေတြက သူ႔ကို ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္ေတာ့ ကေလးဟာ အဘိုးႀကီးတစ္ေယာက္အျဖစ္ ေျပာင္းလဲသြားတယ္။ သူက ဆက္ေမးေလတယ္။ ငါ့အေမကို ဘာလုပ္တာလဲ။ မင္းပဲ ေျဖလိုက္ပါကြာ။

August 14, 2018














Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.