<

သံလမ္းထက္မွ စာတစ္ေၾကာင္း

ဓာတ္ပံု-႐ိႈင္းလင္းေအာင္

ဒီေန႔ဟာ ပူျပင္းေျခာက္ေသြ႕တဲ့ မတ္လရဲ႕ ေန႔တစ္ေန႔ေပါ့။ ကြၽန္ေတာ္ ရန္ကုန္- မႏၲေလး ရထားေပၚပထမဆုံး စစီးဖူးတဲ့ေန႔လို႔ လည္းေျပာလို႔ရတယ္။ ဘူတာ႐ုံႀကီးအတြက္ေတာ့ ေနာက္တိုး ေဖာက္သည္အသစ္ေပါ့ ။ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ဒါပထမဆုံးပဲဆိုတဲ့ အမူအယာက လူသားကမၻာကိုေပၚေရာက္ ၿဂိဳဟ္သားတစ္ေယာက္ေလာက္ နီးနီးျဖစ္သြားတယ္ဆို ပိုတယ္ေခၚေလမလားပဲ။ ထိုင္စရာခုံေတြမ်ားသေလာက္ ထိုင္စရာေနရာေတာ့ အေတာ္ရွာ ရက်ပ္သား။

လူေတြ လူေတြ မနည္းဘူးေလ။ သုံးေယာက္စာ ခုံတန္းမွာ တစ္ဦးတည္း ေက်ာဆန္႔ေနသူေတြကလည္း မနည္း ။ ခိုး၀ွက္ အလစ္သုတ္ဖို႔ ေစာင့္ေနသူေတြကလည္း မနည္း။ မီးရထား အသံလႊင့္စက္ကထြက္လာတဲ့ သတိထားပါ ၊ သတိထားပါ အခ်က္ေပး ေဆာ္ၾသသံက ဘူတာ႐ုံႀကီးအေၾကာင္းကို ပိုၿပီး ျပည့္စုံေစတယ္။ ႏိုင္ငံျခားသားေတြကို ကူညီေပးပါ ဆိုင္းဘုတ္ေအာက္မွာေတာ့ ႏိုင္ငံျခားသူႏွစ္ေယာက္ ထိုင္စရာမရွိလို႔ မတ္တတ္ရပ္ေနတာေတြ႕တာပဲ။

လူေတြမွာ ခရီးထြက္ရျခင္း အေၾကာင္းေၾကာင္းေတြ ရွိတယ္။ တခ်ဳိ႕က အိမ္ေျပးတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ စီးတာျဖစ္မယ္။ တခ်ဳိ႕က မိသားစုနဲ႔ အလည္အပတ္ ခရီးထြက္တာမ်ဳိး ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္။ တခ်ဳိ႕ကလည္း အေပါင္းအသင္းေတြနဲ႔ ၊ တခ်ိဳ႕ကလည္း အလုပ္ကိစၥနဲ႔ ခရီးထြက္ၾကတာေပါ့။ အေၾကာင္းတိုက္ဆိုင္လို႔ ရထားတစ္စီးတည္းမွာ ေခတၱခဏ လာဆုံ မိၾကတာကလြဲလို႔ လာရာလမ္းေတြ မတူသလို လားရာအရပ္ေတြလည္းကြဲျပားၾကတယ္။  စီးလိုက္ရတဲ့ အေနအထားခ်င္းလည္း ကြာျခားၾကတာပဲ။ တခ်ဳိ႕က ႐ိုး႐ိုးတန္း ၊ တခ်ဳိ႕က အထက္တန္း ၊ တခ်ဳိ႕က အထူးတန္းနဲ႔ အသီး သီး ကိုယ့္ကုသိုလ္နဲ႔ကိုယ္ေပါ့ေလ။ လူ႔ဘ၀ ဆိုတာလည္း ရထားႀကီးနဲ႔ဘာကြာလို႔။ 

ကြၽန္ေတာ္စဥ္းစားတာ ရထားေပၚမွာ စာတစ္ပုဒ္ေရးဖို႔ပါ။ ဘယ္ကစေရးရမလဲ ေတြးေတာ့ အစေဖာ္မရခဲ့ဘူး။ မ်က္စိေရွ႕ ျမင္ေနရတဲ့ ေစ်းသည္ေတြကိုေရးရမလား ။ ရထားႀကီး စတင္ထြက္ခြာလာတာကို ေရးရမလား။ သံလမ္းေဘးမွာ ေဆာ့ကစားေနတဲ့ ကေလးေတြကိုေရးရမလား။ ဘူတာ႐ုံမွာ ေစာင့္ဆိုင္းေနတဲ့ ခရီးသည္ေတြကို ေရးရမလား။ ဘ၀ဆိုတာလည္းဘာထူးလို႔ ။တစ္ခါတစ္ခါ ဘာကိုေစာင့္ မွန္း မသိ ေစာင့္ေနၾကရင္း ျဖတ္ခဲ့မိၾကရတာပဲမဟုတ္လား။ တစ္ခုခုကစ ေရးရမယ္မွန္းသိတာေပါ့။ ဘယ္ကစရမလဲ။ ရထားကေတာ့ အမိႈက္ပုံႀကီးတစ္ခုကို ျဖတ္လာခဲ့ၿပီ။  ေနာက္ေတာ့ လူေနအိမ္ေတြ ၊ လယ္ကြင္းျပင္ေတြ ၊ အားကစားကြင္းေတြ ၊ စာသင္ေက်ာင္းေတြ ၊ သုသာန္ေတြေပါ့။ တရိပ္ရိပ္ တရိပ္ရိပ္နဲ႔ ျဖတ္လာခဲ့တာ။ ရထားႀကီးက ေနာက္ထပ္ အမိႈက္ပုံႀကီးတစ္ခုကိုေတာင္ ျဖတ္ၿပီးခဲ့ၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္ စာတစ္ေၾကာင္း မစရ ေသးဘူး။

ဘူတာတစ္ခုေရာက္တိုင္း ေစ်းသည္ အသစ္ေတြတက္တယ္။ အေၾကာင္းအရာကေတာ့ အေဟာင္းပါပဲ။ ၀မ္းေရးေပါ့။ ေရသန္႔ဘူးေတြရမယ္ ၊ဘီယာေတြရမယ္၊ အေအးစုံရမယ္ ဒါကတစ္သည္။ ဒီအေၾကာင္းကပဲ စေရးရ ေကာင္းမလား။ ေနာက္ မိန္းမႀကီးတစ္ေယာက္ရဲ႕ ငုံးဥျပဳတ္ေတြရမယ္ ၊ ၾကက္ဥျပဳတ္ေတြရမယ္၊ အခ်ဥ္ထုတ္ေတြရမယ္ လာျပန္တယ္။ ဘာလုပ္ရမလဲ။ ဒီကစေရးရ မလား။ ၿပီးေတာ့ ေျပာင္းဖူးျပဳတ္ေတြ၊ ေျမပဲ ျပဳတ္ေတြ ၊ ဖရဲသီးေတြ အသီးသီးတက္လာၾကတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ စာတစ္ေၾကာင္း မစရေသးခင္ေလးေပါ့။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ လက္မွတ္0စစ္ေတြ ေရာက္လာၿပီး လက္မွတ္ျပခိုင္းတယ္။ ေနာက္ေတာ့ လက္မွတ္ကို ေဘာ့ပင္မင္ျပာနဲ႔ ၾကံဳသလိုျခစ္ၿပီး ျပန္ထြက္သြားလိုက္ၾကတာ မေရးရေသးတဲ့စာေလး ေပ်ာက္ပါေလေရာ။

ေရးေတာ့ေရးရမွာေပါ့။ စာေရးသူ တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ စာေလးတစ္ေၾကာင္းမွ မေရးတတ္ရင္ ဘာသုံးစားမလဲ။ လက္မွတ္လာစစ္တဲ့လူႀကီးကို ေရးရမလား။ ေဘးခုံက ခ်စ္စဖြယ္ကေလးေလးရဲ႕ အျပဳံးကိုေရးရမလား။ ၀စ္စကုတ္ ကိုယ္စီနဲ႔ ဘာမွာမလဲ တေမးတည္းေမးေနတဲ့ ရထားေမာင္မ်ားကိုပဲ ေရးရမလား။ ပ်ဥ္းမနားေလာက္မွာ ဖုန္းနဲ႔ ပိုက္ဆံအိတ္ အႏိႈက္ခံလိုက္ရတဲ့ ေနာက္ခုံက ဦးေလးႀကီးလင္မယားအေၾကာင္းေရာ ေရးရင္ေကာင္းမလား။ အဲဒီလိုေရးရင္ သူခိုးက သူ မခိုးပါဘူး ဆိုၿပီး ၆၆ (ဃ) နဲ႔ တရားလာစြဲမွာလား။ ေရးစရာေတြေတာ့မ်ားသား။ ေရြးစရာေတြမ်ားလို႔ပဲ ဟုန္သြားေလၿပီလား မသိပါဘူး။

ကြၽန္ေတာ္ေရးခ်င္တာက ရထားစီးရတဲ့ အရသာေလးပါ။ ပထမဆုံးစစီးရတဲ့ ခံစားခ်က္ ၊ အေတြ႕အၾကံဳေလးေတြ မွ်ေ၀ခ်င္တာပါ။ မမွိတ္ရဲ မိွတ္ရဲနဲ႔ မ်က္လုံးမိွတ္ၿပီး မအိပ္ရဲ  အိပ္ရဲ အိပ္ရတာမ်ိဳးေလး။ ဖုန္းကိုဘယ္ နားထားၿပီး ပိုက္ဆံအိတ္ကို ဘယ္နားထားရမယ္ဆိုတဲ့ ခရီးသည္တစ္ဦးရဲ႕ အၾကံအစည္မ်ဳိး ေလးေတြေပါ့။ ေလာကဓာတ္ႀကီးက ညနက္ေလ စိမ့္စိမ့္ေအးေလ။ ျပတင္းေပါက္က ၀င္လာတဲ့ ေအးစက္စက္ေလၾကမ္းေတြေၾကာင့္ တံခါးေပါက္ကိုပိတ္ၿပီး ခႏၶာကိုယ္ကို သုံးေခါက္ခ်ဳိး စည္းလိုက္ရတယ္။ အဲဒါမွ ကိစၥ ျပတ္ေရာ ။ ေရာက္ခ်င္တဲ့ဆီသာေရာက္ေပေရာ့ေပါ့။ ပတ္၀န္းက်င္ကို သံေယာဇဥ္ျဖတ္ လိုက္ေတာ့တယ္။ ဆိုးတာက အခု စာကို ဘယ္ကဘယ္လို စေရးရမယ္မွန္း မသိေတာ့တာပဲ။ ရထားကေတာ့ ရန္ကုန္ကစၿပီး မႏၲေလးမွာ ဆုံးခဲ့ၿပီ။

တကယ္ေတာ့ ရထားစီးရတဲ့ခံစားခ်က္ကို ရထားစီးရင္းသာ ေရးလိုက္ခ်င္တာ။ မေက်နပ္လို႔ မႏၱေလး-ရန္ကုန္ အျပန္ ေန႔စီးရထားကို လက္မွတ္ထပ္၀ယ္ခဲ့တယ္ ဆိုတဲ့အေၾကာင္း ေရးရမလား။ လူကေတာ့ အျပန္ ရထားထိုင္ခုံေပၚမွာ စာတစ္ေၾကာင္းစရွာေနပါၿပီ။ ထိုးမုန္႔ေရာင္းခ်င္စိတ္နဲ႔ ထိုင္ခုံ အတင္းလိုက္ျပတဲ့ ထိုးမုန္႔သည္ကိုေရးရ မလား။ ထိုင္ခုံ ေနာက္မွီမွာကပ္ၿပီးခ်ထားတဲ့ ပီနံအိတ္ထုတ္ေတြကို ေရးရမလား။ ဒီအထုတ္ေတြေၾကာင့္ ေနာက္မွီကိုလွန္ခ်မရလို႔ ကိုယ္ သက္ေသာင့္သက္သာမျဖစ္ရတာ ေရးရမလား။ အိမ္သာနားမွာ ဖ်ာခင္းလိုက္လာတဲ့  မွတ္ပုံတင္လက္မဲ့ မိသားစုကိုေရးရမလား။

စာကသာ တစ္ေၾကာင္းမစရေသးတာ  ကြၽန္ေတာ့္ေခါင္းေပၚက ဆံပင္ေတြပိုပိုက်ပ္ခဲၿပီး ယားယံေနၿပီ။ ေလအေ၀ွ႔မွာ ဖုန္ေတြ  အမႈန္ေတြခိုနားလာတာကို။ လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ စုံကုတ္ရတာကို ဒရာမာ၀တၳဳရွည္ႀကီးတစ္ပုဒ္ျဖစ္ေအာင္ ေရးရေကာင္းမလား။ တိုက္ခတ္လာတဲ့ ေလတဟူးဟူးမွာ မ်က္ႏွာႀကီး ေပါင္ခ်ိန္ ျဖစ္သြားတာေရးရမလား။ ေနပူပူမွာ အုံလိုက္က်င္းလိုက္ စိမ္းစိုေနတဲ့ စပါးခင္းေတြကိုေရးရမလား။ ခရီးတစ္ေကြ႕ေသာင္ေတြ ထြန္းေနတဲ့ ျမစ္ျပင္က်ယ္အခ်ဳိ႕ကို ေရးရမလား။ ရထားျမင္ရင္လွမ္းၿပီး လက္ျပတတ္ တဲ့ ေကာင္ေလးေတြအေၾကာင္းေရးရမလား။ ဘာျဖစ္ျဖစ္ ရထားကေတာ့ ကားလမ္းမႀကီးနဲ႔ မ်ဥ္းၿပိဳင္ႏွစ္ေၾကာင္းလို ၿပိဳင္ေနတဲ့ ေနရာ တစ္ခုမွာ ခုတ္ေမာင္းလ်က္ သြားေနပါၿပီ။ 

စာတစ္ေၾကာင္းေတာင္ မတင္က်န္ေသးခင္မွာ ထမင္းစားခ်ိန္ဟာ မေန႔ကလိုေရာက္လာခဲ့ျပန္တယ္။ ဗိုက္ေဟာင္းေလာင္းကို ပုတ္ၿပီးေရးႏိုင္တဲ့ သူတစ္ေယာက္ မဟုတ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ဟာ စာေရးဆရာတစ္ေယာက္ မျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။ စာတစ္ေၾကာင္းကို အရင္မေရးဘဲ ထမင္းတစ္လုတ္ကို အရင္သြင္းလိုက္တယ္။ အဲဒီမွာ ထမင္းဟင္းေရာင္းဖို႔ တက္လာတဲ့ အေဒၚႀကီးလင္မယားအေၾကာင္းေရးရမလား။ ထမင္းနဲ႔ဟင္းပုံထည့္ထားတဲ့ ၅၀၀ တန္ ေဖာ့ဘူးေလး အေၾကာင္းေရးရမလား။ ၿမိန္ေရရွက္ေရစားေကာင္းေနတဲ့ ကိုယ့္အ ေၾကာင္းကိုယ္ေရးရမလား။ ၂၀၀ တန္ ျပန္အမ္းဖို႔ ေမ့ခ်င္ေယာင္ေဆာင္တဲ့ သေဘၤာသီးသုပ္သည္အေၾကာင္း ေရးရမလား။ စားသေလာက္ႏွဲ႔သြင္းေပးေနတဲ့ ရထားႀကီး အေၾကာင္း ေရးရမလား။ ခက္တာက ဘယ္ကစ ရမယ္ ေတြးမရေသးတာပါ။ ရထားကေတာ့ တစ္ဘူတာၿပီး တစ္ဘူတာ ခရီးေရာက္ေနခဲ့တာေပါ့။

ေနေရာင္ျခည္ဟာ ေခါင္းေပၚတည့္တည့္ကေန ကိုယ့္ဘက္ျခမ္းကို တေရြ႕ေရြ႕တိုးလာခဲ့တာၾကာေပါ့။ ကိုယ့္မွာက တစ္ေၾကာင္း မစရေသး။႐ုတ္တရက္ ၊ ေတာင္တန္းႀကီးေတြ အေၾကာင္း ေရးခ်င္သလိုျဖစ္မိတယ္။ ကိုယ္စီးတဲ့ျမင္း အထီးမွန္း အမမွန္း မသိခ်င္ေယာင္ ေဆာင္သလိုျဖစ္သြားသလား။ လယ္ကြင္းျပင္ ေတြထဲက ေက်းလက္ရနံ႔ကို ၾကည့္ရတာ႐ိုးအီ ေနသလိုခံစားမိတာေတာ့ ၀န္ခံရမွာပဲ။ အေ၀းေျပးကားလမ္းမႀကီးနံေဘးက ေတာင္တန္းတခ်ဳိ႕ကို လြမ္းမိသြားတာေပါ့။ ဒီအခ်ိန္ ဒီ ေနရာေလာက္ဟာ Express ကားႀကီးေတြနဲ႔ သာဆို ေတာင္တန္းတခ်ဳိ႕ၾကား ေျပးဆြဲၿပီးေနေလာက္ၿပီဆိုတာသိထားေတာ့ နည္းနည္း ေလး လြမ္းေမာမိတာပါ။ ကားနဲ႔ ရွစ္နာရီ ေလာက္စီးရင္ ေရာက္မယ့္လမ္းခရီးကို ရထားနဲ႔ ၁၅ နာရီၾကာထိုင္စီးဖို႔ ထြင္လာတဲ့ ကိုယ့္စတန္႔အေၾကာင္းပဲ ေရးရင္ေကာင္းမလား။  မထူးတဲ့အဆုံး ကြၽန္ေတာ္လည္းအေတြးေတြနဲ႔ လႈပ္တုပ္ လႈပ္တုပ္ လြင့္ေနခဲ့လိုက္တယ္။

 စာကတစ္ေၾကာင္း မရေသးဘူး ေပါင္မုန္႔ေျခာက္ေတြ ၊ ပဲေခ်ာင္းေတြ၊ မုန္႔ၾသဇာေတြ ေရာင္းတဲ့ မိန္းမႀကီးတစ္ေယာက္ ဘူတာခဏအရပ္မွာတက္လာတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ အနားမွာ သူ႔မုန္႔ေတာင္းႀကီးကို လာခ်ထားၿပီး တခ်ဳိ႕တစ္၀က္ခြဲခဲြ သယ္ၿပီး အေရာင္းထြက္တယ္။ သူေျပာတာ မုန္႔ၾသဇာ ၀ယ္သြားပါလား အဲဒါရဖို႔ မလြယ္ဘူးရွားတယ္တဲ့။ ဘာလို႔  ရွားလဲ မေမးေတာ့ဘူး။ တစ္ထုတ္ေတာ့ ၀ယ္လိုက္မိတယ္။ မစားဖူးလို႔လား ၊ ရွားတယ္ဆိုတာေၾကာင့္လား။ ရထားကေတာ့ ဘူတာကို ခြာဖို႔ သူ႔ဇက္က်ဳိးကိုဆြဲလိုက္ပါၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔အားလုံး ရထားႀကီးနဲ႔အတူယိမ္းယိုင္လိုက္ၾကရတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ထုံးစံအတိုင္း လယ္ကြင္းျပင္က်ယ္ေတြျဖတ္၊ သုသာန္တစ္စျပင္ေတြျဖတ္၊ ၿမိဳ႕ေတြကိုျဖတ္ခဲ့ျပန္တယ္။

စာတစ္ေၾကာင္းမစရေသးေပမဲ့ ေရတစ္က်ဳိက္ေသာက္ဖို႔ ခႏၶာကိုယ္က ေတာင္းဆိုလာတဲ့အခါ လိုက္ေလ်ာရမွာေပါ့။ လက္က်န္ေရကို တစ္ခ်ီတည္းေမာ့ခ်ရင္း ေရတစ္ဘူး ထပ္၀ယ္ဖို႔ စိတ္ကေလာရျပန္တယ္။ ၀မ္းေရးအတြက္ ေခါက္တုံ႔ေခါက္ျပန္ ေျခတို ေအာင္ ေလွ်ာက္ေနရရွာတဲ့ အေအးစုံသည္အေၾကာင္း ေရးရမလား။ အေအးစုံနဲ႔တြဲဖက္ၿပီး ဘီယာပါ ထည့္ေရာင္းခြင့္ေပးထားတဲ့ ရထားႀကီးအေၾကာင္း ေရးရမလား။ ေနပူပူနဲ႔အရက္္ေသာက္ရင္းလိုက္လာတဲ့ ရထားစီး ခရီးသည္တစ္ဦးဦးအေၾကာင္း ေရးရမလား။  ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ဘာမွမေရးျဖစ္ေသး ဘဲ ၀င္လုလု ေနလုံးနီနီကိုၾကည့္ရင္း ညေနစာ ထမင္းတစ္ထပ္ စားဖို႔ အခ်က္ေပးျခင္းအျဖစ္ မွတ္ယူပစ္လိုက္တယ္။

ဒီလိုဆိုေတာ့ ျခင္းေတာင္းႀကီးနဲ႔ ထမင္းေရာင္းေနတဲ့ ဦးေလးႀကီးအေၾကာင္းေရးရင္ ေကာင္းမလား။ ေဖာ့ဘူးမသုံးဘဲ ငွက္ေပ်ာဖက္တစ္ထပ္၊ သတင္းစာစကၠဴ တစ္ထပ္ ေပါင္းထုတ္လာတဲ့ သူ႔စိတ္ကူးကိုပဲ စာဖြဲ႔ရ ေကာင္းမလား။ ေကာ္ပန္းကန္တစ္ခ်ပ္ ဆြဲယူၿပီး သတင္းစာစကၠဴထုတ္ကို ဖက္ကနဲပစ္ထည့္ ဖြင့္ေဖာက္ၿပီး စားခ်င္စရာထမင္းတစ္ပြဲ ျဖစ္ေအာင္ ျပင္ျပသြားတဲ့ ဦးေလးႀကီးရဲ႕ ကြၽမ္းက်င္ပိုင္ႏိုင္မႈ ကို ေရးရမလား။ တစ္ပြဲ  ၇၀၀ ပဲ ေပးရၿပီး စားလို႔ေကာင္းခဲ့တယ္ ဆိုတာေရာေပါ့။ ဒီတိုင္းသာစားရင္ အနိမ့္ဆုံးလုပ္ခ တစ္ ေန႔ ၄၅၀၀ ႏႈန္းမွာ တစ္ေန႔ ၁၀၀၀ ေလာက္စု မိမွာလို႔ ေတြးမိတဲ့အေၾကာင္းေလး ေရးရင္ ေကာင္းမလား။ အဲဒီလိုေရးရင္ေရာ အခြန္ေတြ ဘာေတြေဆာင္ရဦးမွာလား။ ေတာ္ပါၿပီ  စာတစ္ေၾကာင္းမွမရမယ့္အတူတူ တစ္စတစ္စ ပိုပိုေမွာင္မဲ လာတဲ့ေလာကကိုၾကည့္ၿပီး အေမွာင္ထဲကအလင္းစက္ေတြကိုပဲ ေရတြက္ ေနလိုက္ေတာ့မယ္။

ျမည္သံရွည္ႀကီးနဲ႔ တီးလိုက္တဲ့ဟြန္း ေၾကာင့္ ရြစိ ရြစိ ျဖစ္လာတဲ့ ခရီးေတြအေၾကာင္းလည္း ေခါင္းထဲကထုတ္ခဲ့မယ္။  ေျမြ တစ္ေကာင္လိုမ်ဳိး တေရြ႕ေရြ႕၀င္သြားတဲ့ ရထားႀကီးနဲ႔ က်ားတစ္ေကာင္လို ခုန္တက္လာၾကတဲ့ Taxi သမားေတြကိုလည္း ေမ့ခဲ့မယ္။ စာတစ္ပုဒ္ေရးခ်င္စိတ္ အပါအ၀င္ေပါ့။  ေနရစ္ခဲ့ေတာ့ ရထားႀကီးေရ။ ခ်ဳိခ်ဥ္ထုတ္သည္ေတြနဲ႔ ေနခဲ့ေတာ့၊ ဘီယာသည္ေတြနဲ႔ ေနခဲ့ေတာ့၊ ခိုးဆိုးလုႏိႈက္ေတြနဲ႔ေနခဲ့ ေတာ့ ၊ လက္မွတ္စစ္ဦးႀကီး ေတြနဲ႔ေနခဲ့ေတာ့၊ ေျခတိုေအာင္ေလွ်ာက္ၿပီး ေရာင္းခ်ၾကရတဲ့ ေစ်းသည္တခ်ိဳ႕နဲ႔ေနခဲ့ေတာ့၊ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကိုယ္စီ ရင္၀ယ္ပိုက္ထားတဲ့ မ်က္၀န္းေတြ ေနခဲ့ပါေတာ့။ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ မီးေရာင္စုံလင္းေနတဲ့ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႀကီးထဲကို ေျပး၀င္ဖို႔ အျပင္မရွိပါဘူး။ ဖုန္းနဲ႔ ပိုက္ဆံအိတ္ကို အလုံ အျခံဳသိမ္းရင္း စာတစ္ေၾကာင္းေတာ့ စေရး ျဖစ္ခဲ့တယ္။ ဒါက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႀကီးလား၊ ေနာက္ထပ္ ရထားႀကီး တစ္စင္းေပၚမ်ားလား ဆိုတာကိုေပါ့။

March 22, 2018














Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.