w စာေရးဆရာနဲ႔ သူ႔ဇတ္ေကာင္ - Eleven Media Group <

စာေရးဆရာနဲ႔ သူ႔ဇတ္ေကာင္

Photo: Dreamstime

ကေလးဘ၀က မိုးရာသီဆိုလွ်င္ ေပ်ာ္ရႊင္သည္။ မိုးရာသီ၏ မိုးရြာသြန္းေသာ ေန႔ရက္မ်ား၌ မိုးေရထဲ၌ ေျပးလႊား၍ မိုးေရခ်ဳိးရျခင္း၌ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္အတိ၊ မိုးသီးမ်ားပါက်ေအာင္ မိုးရြာလွ်င္ ထူးထူးဆန္းဆန္း ေပ်ာ္ရႊင္ရသည္ပင္။ လူငယ္ဘ၀မွာေတာ့ ေႏြရက္မ်ားကိုေရာက္လွ်င္ သစ္ရြက္ေၾကြ တစ္ရြက္လို ေလႏွင္ရာလြင့္ပါ၍ လမ္းသလားမိေတာ့သည္။ ထိုအရသာကို ယခုတိုင္ မွတ္မိေနသည္။ အိမ္ေထာင္သည္ဘ၀၌ ေဆာင္းရာ သီကိုေရာက္လွ်င္ အမွတ္ရစရာေကာင္းေသာ အျဖစ္အပ်က္မ်ား ၾကံဳရေလေတာ့သည္။ ညဥ့္ယံထဲ ကြၽန္ေတာ္အိပ္ေပ်ာ္သြားလွ်င္ ဇနီးျဖစ္သူက ေစာင္တစ္ထည္ လႊမ္းျခံဳ၍ ေပးေတာ့သည္သာ။ ကြၽန္ေတာ္က အိမ္ေတာ္ရာ ေလေဘးဆိုင္တန္းမွ ေဟာင္းႏြမ္းေသာ အေႏြးထည္အစုတ္ႀကီးကို ၀တ္၍ထိုင္ေနလွ်င္ “မင္း ဒီပံုစံနဲ႔ အျပင္မထြက္နဲ႔” ဟု ဇနီးက တားျမစ္တတ္သည္။ ကြၽန္ေတာ္ အျပင္မထြက္ပါ။ အေႏြးထည္ အစုတ္ႀကီး ၀တ္၍ ထင္း႐ူးေသတၱာေပၚ၌ အေကာင္းစား၀တၱဳတိုမ်ားကို ေရးေနခဲ့ပါသည္။ ေၾကး႐ုပ္ၿမိဳ႕ေတာ္ကို ထိုသို႔ေသာရက္မ်ား၌ ကြၽန္ေတာ္ ေရးသားႏိုင္ခဲ့သည္။ ကြၽန္ေတာ္ ၀တၱဳေရးေနရင္းမွာပင္ ေႏြရက္မ်ားသို႔ ေရာက္လာသည္ကို ျမင္ေတြ႕ရေတာ့သည္။ သစ္ရြက္ေၾကြမ်ား လြင့္ေနပါသည္။ သစ္ရြက္မ်ား ေၾကြက်သြားသျဖင့္ ႐ိုးတံထီးတည္း သစ္ပင္ကို ျမင္ရသည္။ ကြၽန္ေတာ္သည္ ႐ိုးတံထီးတည္း သစ္ပင္တစ္ပင္ လိုပင္ က်န္ရစ္ခဲ့သည္။ ပူျပင္းေသာ ေႏြရက္မ်ားပါေပ။ ဇနီးျဖစ္သူက မရွိေတာ့။ ကြၽန္ေတာ္ စာေရးစားပြဲမွာ က်န္ရစ္ခဲ့သည္။ ဇနီးျဖစ္သူ ကြယ္လြန္သြားၿပီးေနာက္၌ ကြၽန္ေတာ္သည္ မိုးထစ္ခ်ဳန္းသံ တဒိန္းဒိန္းၾကားရလွ်င္ နားစြင့္မိသည္။ မိုးေရစက္မ်ား တံစက္ၿမိတ္မွ ယိုစီးက်လာလွ်င္ ေငးၾကည့္ေနမိသည္။ ေလေပြျဖတ္သြားေသာ အိမ္ေရွ႕လမ္းကို ၾကည့္ကာ ထီးတည္း ရပ္ေနမိသည္။ ႐ိုးတံကိုင္း သစ္ပင္ထက္မွ ငွက္တစ္ေကာင္၏ အသံကို ၾကားလွ်င္ ေမာ့ၾကည့္ကာ ရွာေဖြမိသည္။ ေဆာင္းရက္မ်ားကိုေရာက္လွ်င္ေတာ့ ေဟာင္းႏြမ္းေသာ အေႏြးထည္အစုတ္ႀကီးကို ၀တ္၍ စားပြဲမွာ ထိုင္ကာ စာမ်ားေရးေနမိေတာ့သည္။ ကြၽန္ေတာ္ အျပင္မထြက္ပါ။ ေဆာင္းရက္မ်ားအတြင္းက စာေရးစားပြဲမွာ ထိုင္ရင္း စာအုပ္တစ္အုပ္ၿပီးေအာင္ ေရးျဖစ္ခဲ့သည္။ ႏွစ္ကာလမ်ားစာေပက ကြၽန္ေတာ္၏ ထုတ္ေ၀သူသည္ ထိုစာအုပ္ငယ္ကေလးကို ပံုႏွိပ္၍ ထုတ္ေ၀ျဖန္႔ခ်ိခဲ့သည္။ “မင္းကို ဖတ္ျပခ်င္တဲ့စာေတြ”ဟူေသာ ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ ေရးခဲ့ဖူးသလိုပင္ ကြၽန္ေတာ္ ဖတ္ျပခ်င္ပါသည္။ ဘယ့္ႏွယ့္မ်ား ဖတ္၍ ျပရပါ့။ ေႏြရက္ တစ္ညေနခင္း၌ အိမ္ေရွ႕လမ္းေတာင္ဘက္ သစ္ပင္ခပ္အုပ္အုပ္ထဲ၌ ‘ဥၾသ ဥၾသ’ ဟူေသာ အသံကို ၾကားရသည္။ ထိုအသံသည္ ‘ဥၾသ ဥၾသ’ ဟု ေအာ္ျမည္ေနျခင္းမဟုတ္။ ‘အေမေရာ အေဖေရာ’ ဟု ေအာ္ျမည္ေနျခင္း ျဖစ္သည္ဟု စာအုပ္တစ္အုပ္ထဲမွာ ဖတ္ခဲ့ရဖူးပါသည္။ ကြၽန္ေတာ္ ယံုၾကည္ရလိမ့္မည္သာ။ ေႏြရက္မ်ားပါပဲ။ ေလတဟူးဟူး ေႏြရက္မ်ားထဲ၌ ကြၽန္ေတာ္သည္ သစ္ရြက္ေၾကြ တစ္ရြက္လို အေ၀းႀကီးဆီသို႔ လြင့္ပါသြားခဲ့ဖူးသည္ မဟုတ္လား။ လူငယ္ဘ၀တုန္းကေလ။ လူငယ္ဘ၀တုန္းကေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္မွာ ဘာမွ အပူအပင္မရွိခဲ့။ ကေဖးဆုိင္၏ က်ဳိက္က်ဳိက္ဆူေနသည့္ ကရားအိုးႀကီးမ်ား ေဘးနားက စားပြဲမွာထုိင္ေနေသာ ကြၽန္ေတာ့္ကို ေတြ႕ႏုိင္ သည္။ ကဗ်ာဆရာ ေနေမာ္ဟိန္း၊ ကာတြန္းဆရာ ကို၀င္းေအာင္တုိ႔ႏွင့္အတူဆိုလွ်င္ ရယ္သံအခ်ဳိ႕ကို ၾကားရႏုိင္ပါေသးသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႀကီးဆီသို႔ ဦးတည္ခုတ္သြားေသာ မီးရထားတစ္စင္းသည္ စာတိုက္တြဲ၌ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေရးသားေသာ စာရြက္မ်ားကို တင္ေဆာင္သြားၿပီဆုိသည္ကို ေျပာေနၾကသည္။ ရထား ခုတ္ေမာင္းသံကို ၾကားႏုိင္ပါသည္။ ကြၽန္ေတာ္သည္ စာေရးသူတစ္ေယာက္ ျဖစ္လာသည္။ ကြၽန္ေတာ့္ဇနီးသည္ စာေရးသူတစ္ေယာက္၏ အိမ္ေထာင္ဖက္ျဖစ္လာသည္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔အိမ္ကေလးထဲ၌ မိုးတစိမ့္စိမ့္ရြာသည္။ ေလေပြ႐ူး ျဖတ္သန္းသည္။ ႏႈင္းမႈန္မႈန္မ်ား က်သည္။ မိုးသားမည္းမည္းမ်ား တရိပ္ရိပ္တက္လာကာ လွ်ပ္ေရာင္တ၀င္း၀င္းျဖင့္ တဒိန္းဒိန္း ထစ္ခ်ဳန္းျမည္ဟည္းေနသည္။ ေလေပြအ႐ိုင္းက သဲမႈန္ႏွင့္ ဖုန္မႈန္႔မ်ားကို တဟူးဟူးထေအာင္ တုိက္ခတ္သည္။ ႏွင္းမႈန္မ်ားက ျပာမိႈင္းေနေအာင္၊ စိမ့္ေနေအာင္ က်ဆင္းခဲ့သည္။ ဘ၀၏ ျပ႒ာန္းခ်က္မ်ားက ခါးခါး။

“ပိုက္ဆံမပါရင္ အိမ္မျပန္ဘူးကြာ

ဒီလိုနဲ႔ ညေနေစာင္းအထိ လမ္းေပၚမွာ” ဟု ကြၽန္ေတာ္ ဖြင့္ဟ ေရးမိေပေတာ့သည္။

မည္သုိ႔ပင္ျဖစ္ပါေစ၊ အိမ္ေတာ္ရာ ေလေဘးဆုိင္တန္းမွ ေဟာင္းႏြမ္းေသာအေႏြးထည္အစုတ္ႀကီးကို ၀တ္၍ ကြၽန္ေတာ္ထုိင္ ေနပါသည္။ ေဆာင္းရက္မ်ား ကုန္ဆံုးသြားပါၿပီ။ ေႏြရက္မ်ားသို႔ တစ္ဖန္ျပန္လည္၍ ေရာက္ရွိလာခဲ့ပါၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကို  သတိရလာပါသည္။ (႐ႈပါ)

ေႏြဦးေပါက္ရင္

(ကဗ်ာဆရာ့ စိတ္ကူး)

ေႏြဦးေပါက္ရင္

ၾကက္တူေရြးတစ္ေကာင္ ေမြးမယ္

သူ႔ကို စကားတစ္ခြန္းတည္း သင္ေပးမယ္

“ဆာတယ္ … ဆာတယ္ …” လို႔

ေႏြဦးေပါက္ရင္

ေအာ္စတင္ကားေလးကို ေမာင္းမယ္

ဟစ္တလာမိန္႔ခြန္းေျပာသံကုိ

ကားဟြန္းသံအျဖစ္ တပ္ဆင္ထားမယ္

ေတာင္ဘက္ ပင္လယ္ေတြဆီ

ခရီးထြက္မယ္

ေႏြဦးေပါက္ရင္

သစ္ရြက္ေၾကြေတြ လိုက္ေကာက္မယ္

သစ္ရြက္ေၾကြေတြေပၚမွာ

အဂၤလိပ္ဘာသာနဲ႔

မင္းနာမည္ကို ငါေရးမယ္

ေႏြဦးေပါက္ရင္

ျပတင္းေပါက္ေတြ အကုန္ဖြင့္မယ္

ပံုျပင္ေတြ ေအာ္ဖတ္မယ္

စိတ္ေကာင္းလည္း ၀င္မယ္

ေႏြဦးေပါက္ရင္

ျပဇာတ္တစ္ပုဒ္ေရးမယ္

စုဘူးကုိ ခြဲမယ္

ျပားေစ့ကေလးေတြ ေရတြက္မယ္

တကယ္လို႔ ေတာ္ေတာ္နဲ႔

ေႏြဦးမေပါက္ေသးရင္လည္း

ကိစၥမရွိပါဘူး။

ဒီကဗ်ာကို

လမ္းထိပ္က အေပါင္ဆုိင္မွာ

သြားေပါင္မယ္။ ၿပီးေတာ့

ခပ္ေဟာင္းေဟာင္း ေစာင္တစ္ထည္

၀ယ္ျခံဳေနမယ္ကြယ္။

ကဗ်ာေရးခဲ့တဲ့ ရက္စြဲကိုျပန္ၾကည့္ေတာ့ ၂၀၀၀ ျပည့္ႏွစ္ ဇန္န၀ါရီ ၃ ရက္ဟု ေတြ႕ရသည္။ သစ္ရြက္ေၾကြက်ခါနီးရာသီေလ။ ဘာေၾကာင့္ ဒီကဗ်ာေတြနဲ႔ ငါ့ကို ထားရစ္ခဲ့တာလဲ။ ၂၀၀၀ ျပည့္ႏွစ္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၃ ရက္၌ ဇနီးျဖစ္သူ ကြယ္လြန္ခဲ့သည္။ ေဆာင္းေႏွာင္းေႏြဦး။ ကြၽန္ေတာ္သည္ ကေလးမ်ားကို နားလည္ေအာင္ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေျပာျပခဲ့ရသည္။ မေအာင္ျမင္ေသာ အႏုပညာရွင္တစ္ေယာက္၏ဘ၀မွာ ဇနီးျဖစ္သူဟာ တိုးေဖ်ာ့ၿငိမ္သက္ သြားခဲ့ရေတာ့သည္သာ။ သူမရွိေတာ့ ကြၽန္ေတာ္သည္ အိမ္ေတာ္ရာ ေလေဘးဆိုင္တန္းမွ ေဟာင္းႏြမ္းေသာ အေႏြးထည္အစုတ္ႀကီးကို ခြၽတ္၍ တိုင္မွာခ်ိတ္ထားလိုက္သည္။ စာေရး စားပြဲေပၚ၌ စာရြက္မ်ား တဖ်ပ္ဖ်ပ္ျမည္ေနသည္။ ‘အဲဒီစာရြက္ေတြကို ဘယ္လိုအသံုးခ် ရမလဲဆိုတာ’ ကြၽန္ေတာ္သိပါသည္။ ကြၽန္ေတာ္ လူငယ္ဘ၀က ေရးခဲ့ဖူးေသာ စာသားအနည္းငယ္ကို သတိရလာသည္။ မင္အိုးထဲမွာ ၀တၳဳတစ္ပုဒ္သာ အရည္ေပ်ာ္ေနဆဲပဲ ဆိုၾကပါစို႔။ စားပြဲေပၚမွာ စာရြက္ေတြ တဖ်ပ္ဖ်ပ္ ျမည္ေနျပန္ၿပီ။ အျပင္ဘက္ ေႏြဦးေန႔ရက္မ်ား ရဲ႕ သစ္ရြက္ေတြေၾကြေနေပါ့။ ကိုင္းတံထီးတည္း သစ္ပင္ကို အ႐ိုးစုကမၼ႒ာန္းေကာင္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ေရးဖဲြ႕ခဲ့သည္။ မီးရထားသည္ စာတုိက္တြဲကိုသယ္ေဆာင္ကာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႀကီးဆီ ဦးတည္ခုတ္ေမာင္းေနသည္။ ဖရန္႔ကပ္ဖ္ကာက သူ ေရးသားခဲ့ေသာစာမ်ားကို မီး႐ိႈ႕ပစ္ရန္ မက္ဘေရာ့ကို မွာၾကားခဲ့သည္။ မီးျခစ္ဆံကို ရွဲခနဲျခစ္လိုက္သည္။ ႏွင္းမ်ားက ျပာမိႈင္းကာ စိမ့္ေနေအာင္ က်ဆင္းခဲ့သည္။ “ငါဟာ စာေပပဲ”ဟု ဘာေၾကာင့္ ကပ္ဖ္ကာ ေျပာႏုိင္တာလဲဆိုတာ ကြၽန္ေတာ္ မၾကာမၾကာ စဥ္း စားၾကည့္ဖူးသည္။ ႏွင္းမ်ားက ညထဲ၌ ထူ ပိန္းေနေအာင္ က်ဆင္းလ်က္ရွိသည္။ ကြၽန္ေတာ့္ကို ေစာင္ျခံဳေပးပါ။ မီးျခစ္ဆံကို ရွဲခနဲ ျခစ္လိုက္ျပန္သည္။ ေႏြဦးေန႔ရက္မ်ား၏ ေလေပြ႐ူးက ေ၀့ခနဲတိုက္ခတ္သြားသည္။ လြင္ျပင္၊ ဖုန္မႈန္႔၊ တံလွ်ပ္ႏွင့္ သစ္ရြက္ေၾကြမ်ား။ သူေတာင္းစားတစ္ေယာက္က သူ႔ဦးထုပ္ကို ခြၽတ္ကာ စြန္႔ၾကဲခဲ့ရန္ ေတာင္းေနသည္။ ကြၽန္ေတာ္ပိုင္ဆုိင္ေသာ ေငြစကၠဴတစ္ရြက္ကို ထည့္ေပးလိုက္သည္။ ကြၽန္ေတာ့္မွာ တစ္ျပားတစ္ခ်ပ္မွ် မရွိေတာ့။ ဤအျဖစ္အပ်က္မ်ားမွာ ႐ိုးေနေလၿပီ။ ေႏြဦးေလ႐ူးက တသုန္သုန္တုိက္ခတ္ဆဲ၊ သစ္ရြက္ေၾကြမ်ား လြင့္ပါေနဆဲ။ က ေဖးဆုိင္တစ္ဆိုင္ထဲသို႔ ကြၽန္ေတာ္ ၀င္ထုိင္လုိက္သည္။ လက္ဖက္ရည္တစ္ခြက္ကိုမွာၿပီး အိတ္ကပ္ထဲတြင္ တစ္ျပားတစ္ခ်ပ္မွ် မက်န္ေတာ့ေၾကာင္း သတိရလာသည္။ ထုိခဏ၌ မိုးသားမ်ား တရိပ္ရိပ္တက္လာေတာ့ သည္။ လွ်ပ္ေရာင္မ်ား တ၀င္း၀င္းႏွင့္ မိုး ေကာင္းကင္သည္ ထစ္ခ်ဳန္းကာ တဒိန္းဒိန္း ျမည္လာသည္။ ကေဖးဆုိင္ထဲမွာ လက္ဖက္ ရည္ေဖ်ာ္သူသည္ ပန္းကန္ကို ဇြန္းျဖင့္ တဂြပ္ဂြပ္ေမႊေနသည္။ ခင္ဗ်ား ယံုၾကည္ေအာင္ ကြၽန္ေတာ္ ၀တၳဳတစ္ပုဒ္ေရးပါမည္။ ေခြးတစ္ေကာင္က တအီအီျမည္ကာ ကြၽန္ေတာ့္ထုိင္ခံုေအာက္ လာရပ္ရင္း အၿမီးကို လႈပ္ရမ္းေနသည္။ ကြၽန္ေတာ္ ဘာမွ် မတတ္ႏုိင္ပါ။ ကိစၥမရွိဘူး။ ခင္ဗ်ား နားလည္မွာပါ။ ကြၽန္ေတာ့္ကို လက္ဖက္ရည္ ေဖ်ာ္ေပးဖို႔ မလိုေတာ့ဘူး။ ေရတစ္ခြက္ေလာက္ပဲ ေသာက္ခြင့္ျပဳပါ။ ကပ္ဖ္ကာ ၀တၳဳထဲကဇာတ္ေကာင္ စကားေျပာသလို သည္လို ေျပာရလိမ့္မည္ ထင္သည္။  လွ်ပ္ေရာင္တစ္ခ်က္ ၀င္းခနဲ လက္ေခ်ေပါ့။ တကယ္ေတာ့ ေငြေၾကးစနစ္ဆိုတာ ဒီလိုဗ်ာ ကြၽန္ေတာ္ ဘယ္လိုေျပာရမလဲ ခင္ဗ်ားဟာ လူႀကီးလူေကာင္းပါ။ လူတစ္ေယာက္ဟာ ေငြေၾကးပိုင္ဆုိင္မႈမရွိရင္ လက္ဖက္ရည္တစ္ခြက္ ေသာက္ခြင့္မရွိဘူးလို႔ ခင္ဗ်ားမထင္ဘူး မဟုတ္လား။ ကြၽန္ေတာ္ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ေလာက္ ရြတ္ျပရင္ အဆင္ေျပမလား။ လက္ဖက္ရည္တစ္ခြက္အတြက္ ဒါမွမဟုတ္ ေရတစ္ခြက္အတြက္ေပါ့။ စာေရးဆရာတစ္ေယာက္ သူ႔၀တၳဳထဲက ဇာတ္ေကာင္ျဖစ္သြားၿပီဆိုလွ်င္ သူသည္ ရြာက်လာေသာ မိုးေရစက္မ်ားကို လက္ခုပ္ျဖင့္ ခံယူကာ ေသာက္ေကာင္းေသာက္လိမ့္မည္။ သူသည္ ကတၱရာလမ္းမအတုိင္း တဖြဲဖြဲ က်ဆင္းလာသည့္ ႏွင္းမ်ားထဲ၌ ညဥ့္နက္နက္ လမ္းသလားေနႏုိင္သည္။ သူသည္ ေႏြရက္ညေနခင္းတစ္ခု၌ အေပါစားအရက္တစ္လံုးေသာက္၍ ေဒါင္ခ်ာစိုင္းေနႏုိင္သည္။ သစ္ရြက္ကား ေၾကြက်သြားခဲ့သည္။ ေဖေဖာ္၀ါရီမွာ။ သူသည္ ညဥ့္ယံထဲမွာ စာရြက္မ်ားကို စိုက္ၾကည့္ကာ အခ်ည္းႏွီး မိုးစင္စင္လင္းသြားႏုိင္သည္။ ရထားဆိုက္ၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္ စာေရးေနေသာ စားပြဲမွ လွမ္းၾကည့္လိုက္ပါက ျပတင္းေပါက္တစ္ဖက္ ဟိုး … ဆီမွာ မီးေစာင္းတန္းတလက္လက္ႏွင့္ ေတာင္ေတာ္ကို ျမင္ရသည္။ ေတာင္ေတာ္သည္ ၿငိမ္သက္လ်က္ မီးေရာင္က တလက္လက္။ ၀တၳဳထဲမွ ဇာတ္ေကာင္သည္ စာေရးဆရာ၏ဘ၀ထဲသို႔ ေရာက္ရွိလာၿပီဆိုလွ်င္ သူသည္ ပံုႏွိပ္စက္၏ တဂ်ဳန္းဂ်ဳန္းျမည္သံကို နားစြင့္ကာ ဘ၀၏စည္းခ်က္မ်ားအျဖစ္ ခံစားေနႏုိင္သည္။ သူသည္ ျပဇာတ္တစ္ပုဒ္၏ဇာတ္၀င္ခန္းတစ္ခု၌ ႐ိုးတံေငါေငါ သစ္ပင္တစ္ပင္အျဖစ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ေကာင္း ေဆာင္ႏုိင္သည္။ အဆံုး၌ သူသည္ ေဟာင္းႏြမ္းေသာ အေႏြးထည္အစုတ္ႀကီးကို ၀တ္၍ တိတ္ဆိတ္စြာ ထုိင္ေနႏုိင္သည္။ သူရိန္ေနမင္းသည္ ၿမိဳ႕၏ေခါင္မိုးထက္မွ တရိပ္ရိပ္ျဖတ္သန္းသြားသည္။ အေႏြးထည္အစုတ္ႀကီးသည္ ေဟာင္းျမင္းေဆြးျမည့္ကာ တိတ္ဆိတ္စြာ ထိုင္ေနသူမွာလည္း အိုမင္းခဲ့ၿပီ။ အိမ္ေရွ႕မွ ဗာဒံပင္သည္ ျမင့္မားခက္ေ၀ သစ္ရြက္ေလတိုးသံကို တဖ်ပ္ဖ်ပ္ ၾကားရသည္။ ကြၽန္ေတာ္သည္ ေႏြဦးေပါက္ေန႔တစ္ေန႔၌ လြမ္းဆြတ္မႈျဖင့္ ဤစာကို ေရးပါသည္။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔၏ ေန႔စဥ္ဘ၀ထဲ၌ လြမ္းဆြတ္မႈရွိပါသည္။ လြမ္းဆြတ္မႈသည္ ျငင္သာစြာ သတိရျခင္းျဖစ္ပါသည္။ လြမ္းဆြတ္မႈသည္ ၾကည္ႏူးဖြယ္ေကာင္းသည့္ အေႏွးျပကြက္မ်ားျဖစ္ပါသည္။ လြမ္းဆြတ္မႈသည္ ကြၽန္ေတာ့္ထံ မွ အျခားတစ္ေယာက္ထံသုိ႔ ေရာက္ရွိလိမ့္မည္ဟု ယံုၾကည္ႏုိင္ပါသည္။ လြမ္းဆြတ္မႈသည္ လူသားတစ္ေယာက္ကို အသိအမွတ္ျပဳျခင္းလည္းျဖစ္ပါသည္။ လြမ္းဆြတ္မႈသည္ သူမ ျဖစ္ပါသည္။ သူမ ရယ္ေနဟန္ကို ကြၽန္ေတာ္ ျမင္ေနရသည္။ ၾကာေတာ့ ၾကာျမင့္ခဲ့ေပၿပီ။ ၁၉၉၀ ၀န္းက်င္ ႏွစ္ေတြတုန္းကေလ။

March 14, 2018














Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.