<

မန္းေခ်ာင္းလေရာင္မ်ားကို သိမ္းပိုက္ဖို႔ရာ သြားေရာက္ျခင္း

ဓာတ္ပုံ-ၿငိမ္းေ၀

(က) လြန္ခဲ့ေသာ တစ္ပတ္ခန္႔က ကြၽန္ေတာ့္ အင္တာနက္ေဖ့ဘြတ္ စာမ်က္ႏွာေပၚတြင္ စာေၾကာင္းတစ္ေၾကာင္း ေရးတင္ထားခဲ့သည္။ “မန္းေခ်ာင္းႏွင့္ မုန္းေခ်ာင္းလေရာင္မ်ားကို သိမ္းပိုက္ဖို႔ရာ ကြၽန္ေတာ္ခရီးထြက္ရပါဦးမည္” ဟူ၍ျဖစ္သည္။ မၾကာမီ မန္းစက္ေတာ္ရာေျခရင္းကို ေရာက္ရွိေတာ့မည္။ လဆုတ္ရက္ျဖစ္သည့္တိုင္ လေရာင္အနည္းငယ္မွ်ေတာ့ ျမင္ကြင္းရေကာင္းပါရဲ႕ဟု ေတြးသည္။

စက္ေတာ္ရာဘုရားမွာ မန္းေခ်ာင္းေဘးတြင္ တည္သျဖင့္ မန္းေရႊစက္ေတာ္ရာဘုရားဟု အမည္တြင္လာခဲ့သည္။ ဘုရားပြဲကိုလည္း မန္းေရႊစက္ေတာ္ဘုရားပြဲေတာ္ဟု သံုးႏႈန္းခဲ့ၾကသည္။ ပတ္၀န္းက်င္ မနီးမေ၀းတြင္ မင္းဘူး၊ စကု၊ ပြင့္ျဖဴ၊ လယ္ကိုင္းၿမိဳ႕မ်ားရွိသည္။ ေရႊစက္ေတာ္ဘုရားႏွင့္ မင္းဘူးမွာ ၃၁ မိုင္၂ ဖာလံုကြာေ၀းၿပီး မင္းဘူးစကုၾကားလမ္းဆံုမွ သြားလွ်င္ ၁၁ မိုင္ ၄ ဖာလံုခန္႔ရွိပါက ဘုရားကုန္းေတာ္ေျခရင္း မန္းေခ်ာင္းေဘးသို႔ ေရာက္မည္။

မန္းေခ်ာင္းတံတားေပၚ ေက်ာ္လာခဲ့စဥ္ ရဟန္းကဗ်ာစာဆုိ ‘ရွင္မဟာရဌသာရ’ ၏ ‘ေရႊစက္ေတာ္သြား ေတာလား’ ကဗ်ာထဲက စာသားတခ်ဳိ႕ဆီ ကြၽန္ေတာ့္အေတြးအာ႐ုံမ်ားက ျဖန္႔ၾကက္ေနမိျပန္သည္။

“ေတာင္႐ုိက္ကမ္းဆင္း၊ ကုန္းက်င္းေခ်ာင္းေျမာင္၊ ေျမာက္ေတာင္မိႈင္းေ၀၊ သစ္ပင္ေတြတြင္၊ ပင္ေျခက်င္းက်င္း၊ ပန္းအင္ၾကင္းလည္း၊ ရြက္ခ်င္းခိုက္ထိ၊ ေစာင္းႀကိဳးညွိသို႔၊ ႏွမိႏွေျမာ၊ လြမ္းဘြယ္ေမာစြ’…။

ကြၽန္ေတာ္ စီးလာသည့္ ခရီးသည္တင္ကားက မုန္းေခ်ာင္းကူးတံတားကို ျဖတ္ၿပီးမွ ဘုရားေတာင္ေတာ္ေျခရင္း ပြဲေစ်းခင္းႏွင့္ မနီးမေ၀းတြင္ ထိုးရပ္လိုက္သည္။ ကားေပၚက ဆင္းဆင္းခ်င္း ကြၽန္ေတာ့္စိတ္က မန္းေခ်ာင္းေရကိုသာ ေျပးၿပီး ခ်ိဳးခ်င္ေနသည္။

အခန္းနံပါတ္ (၂) ထရံကာ ၀ါးၾကမ္းခင္း တည္းခိုခန္းကေလး။ ၁၀ ေပ ပတ္လည္၀န္းက်င္အက်ယ္။ ေဘးအခန္းက စကားေျပာသံမ်ား၊ ကက္ဆက္သီခ်င္းသံမ်ား။ မန္းေခ်ာင္းထဲက ေရခ်ိဳးသူမ်ား၏ ေအာ္ဟစ္ေျပာဆိုသံမ်ား၊ တည္းခိုခန္းၾကား လူသြားလမ္းေပၚက ေျခသံမ်ား။ ‘ေရေႏြးရမယ္၊ အေၾကာ္စံုရမယ္’ ဟု မနီးမေ၀းကလည္းေကာင္း၊ အခန္းေဘးက လည္းေကာင္း ဆက္တိုက္ၾကားေနရသည့္အသံမ်ားမွာ နားထဲတြင္ ပ်ားမ်ား စီစီညံေအာင္ ေအာ္ဟစ္ေနသကဲ့သုိ႔ ၾကားေနရသည္။ ပါလာသည့္ ေက်ာပိုးအိတ္ကိုခ်ကာ ေနရာထိုင္ခင္းျပင္ၿပီးေသာအခါ ေနေရာင္ျခည္မွာ သိသိသာသာ က်သြားၿပီျဖစ္ေလသည္။

(ခ) မန္းေခ်ာင္းေရတြင္ မိနစ္ ၂၀ နီးပါး စိမ္လိုက္သျဖင့္ လန္းလန္းဆန္းဆန္းျဖစ္ သြားသည္။ ေန႔လည္ပိုင္း မင္းဘူးၿမိဳ႕မွ အထြက္ကတည္းက အပူဒဏ္ကို ေက်ာေကာ့ေအာင္ခံလာခဲ့ရသည္။ အခုေတာ့ ေတာရိပ္ေတာင္ရိပ္လည္းျဖစ္ျပန္ မန္းေခ်ာင္းေရကိုလည္း စိမ္လုိက္ရသျဖင့္ ေနလို႔ထိုင္လို႔ ေတာ္ေတာ္ေကာင္းသြားသည္။ တစ္ကုိယ္လံုး အေၾကာအခ်ဥ္မ်ားေျပကာ ခြန္အားမ်ား သိသိသာသာ တိုးလာသည္ဟုပင္ ထင္မိသည္။

ထရံကာ ၀ါးၾကမ္းခင္းတည္းခိုခန္းကေလးကို ေသာ့ခတ္ပိတ္သည္။ ဖူဂ်ီကင္မရာေလးလြယ္သည္။ ေစ်းဆုိင္တန္းထဲ ဆင္းလာခဲ့သည္။ ဆိုင္အေတာ္မ်ားမ်ား ျဖတ္ေက်ာ္ၿပီးသည္အထိ မည္သည့္ဆိုင္တြင္ ထိုင္ရမည္ကို ေရြးခ်ယ္လို႔မရေအာင္ ျဖစ္ေနေသးသည္။ တည္းခိုခန္းမ်ားေရွ႕တန္းစီၿပီး ရပ္ထားေသာ ကားတန္းေဘးတြင္ ဆိုင္းထမ္းခ်ၿပီး ေရာင္းေနေသာ မုန္႔ဟင္းခါးဆိုင္၊ အသုပ္ဆိုင္ေလးမ်ားရွိသည္။ ေစ်းဆိုင္တစ္ခုေရွ႕ေရာက္ေတာ့ ၾကာဆံဟင္းခါးေရာင္းသည္ကို ေတြ႕သည္။ ရာသီဥတုက ျပင္းထန္ ခရီးက ပန္းသျဖင့္ ၾကာဆံဟင္းခါးကုိသာ ညစာအျဖစ္ မွီ၀ဲၿပီး အိပ္ရာ၀င္ေတာ့မည္ဟု စဥ္းစားသည္။

မန္းေရႊစက္ေတာ္ဘုရားပြဲတြင္ ေစ်းလာေရာင္းၾကသူမ်ားမွာ နယ္ခံေစ်းသည္က နည္းၿပီး အျခားအနယ္နယ္ အရပ္ရပ္မွ လာေရာက္ၾကသူမ်ားက အမ်ားစုျဖစ္သည္။ ယခု ကြၽန္ေတာ္ ထိုင္ေနသည့္ဆိုင္က ဆိုင္ပိုင္ရွင္ေစ်းသည္မွာ မေကြးၿမိဳ႕ႏွင့္ ေတာင္တြင္းႀကီးၾကား ရြာတစ္ရြာမွျဖစ္သည္။ မိသားစုေလးေယာက္ျဖစ္သည္။ ဘုရားပြဲမစတင္ခင္ ရက္မ်ားကတည္းက ေရာက္လာၾကသူမ်ား ျဖစ္သည္။ ပထမဘုရားပြဲေဂါပကအဖြဲ႕တြင္ လူေနအခန္းအတြက္ ေျမေနရာ ၀ယ္ရသည္။ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ တဲထိုးေနရသည္။ ေရဖိုး၊ မီးဖိုး ကိုယ့္ဘာသာ တာ၀န္ယူရသည္။ ထို႔ေနာက္ ရဲေၾကး၊ သစ္ေတာဌာနေၾကး၊ စည္ပင္ေၾကး၊ မီးသတ္ေၾကးေပးရသည္။ အခ်ိဳ႕ဌာနမ်ားက ညိႇလို႔ရသည္။ အခ်ိဳ႕လံုး၀မရ။ ေဂါပကအဖြဲ႕သို႔ ေပးသြင္းရသည့္ ေငြ ၂၆၀၀၀ ေက်ာ္အျပင္ ဆန္တစ္အိတ္ႏွင့္ ဆီသံုးပိသာမွာ ထံုးစံလို ျဖစ္လာသည္။

လမ္းေဘးေစ်းဆိုင္ေလးဆီမွ ထျပန္လာခဲ့ေတာ့ ည ၁၀ နာရီပင္ ထိုးၿပီ။ တည္းခိုခန္းထဲ ၀င္လိုက္ေတာ့ ေဘးခ်င္းကပ္အခန္းထဲက ဘုရားဖူးခရီးသည္မ်ားသည္လည္း မအိပ္ႏိုင္ၾကေသး။ စကားေျပာသံမ်ား ဆူညံလ်က္ ရွိေနေသးသည္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ တည္းခိုခန္းႏွင့္ ေျခလွမ္း ၁၀ လွမ္းမွ်ေလာက္သာေ၀းသည့္ မန္းေခ်ာင္းထဲက ေရခ်ဳိးေနၾကသူမ်ား၏ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ေအာ္ဟစ္ဆူညံသံမ်ားကို အတိုင္းသား ၾကားေနရေသးသည္။

ပါလာသည့္ လက္ဆြဲအိတ္ေပၚ ေခါင္းတင္ရင္း၊ ဖ်ာၾကမ္းတစ္ခ်ပ္သာ ခင္းထားသည့္ ၀ါးၾကမ္းခင္းေပၚ ေက်ာဆန္႔ရင္းေဘးခ်င္းကပ္ အခန္းက အခ်င္းခ်င္း ေျပာဆိုေနသည့္ ခရီးသည္အမ်ဳိးသမီးႀကီးႏွစ္ဦး၏ စကားသံမ်ားကိုၾကားေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္မွာ တစ္ဦးတည္း ႀကိတ္ၿပီး ျပံဳးရသည္။

“ညည္းကိုက ႏံုပါတယ္ေအ၊ ငါက ႏွစ္ႏွစ္ကို အပိုင္ထိုးေတာ့မယ္ဆိုေပမယ့္ ဒီက်ေတာ့ ကိုယ္ေတာ္ႀကီးဆီမွာ ထပ္ၿပီး ဂဏန္းအပ္ျဖစ္ေအာင္ အပ္လိုက္ရေသးတယ္၊ နင္ အခု အထက္စက္ေတာ္ရာ ေရာက္တာေတာင္ နင့္ဂဏန္းကို မအပ္ခဲ့ရေသးဘူးေပါ့ ဟုတ္လား၊ ေအး အခုေတာ့ မမီေတာ့ဘူး၊ မနက္ျဖန္ ငါေတာ့ ႏွစ္ႏွစ္ကို အပိုင္ကစားမယ္ ဒါပဲ”

ထို႔ေနာက္ တစ္ေနရာရာသို႔ တယ္လီဖုန္းႏွင့္လွမ္းၿပီး မနက္ျဖန္အတြက္ ႏွစ္လံုးထီ ထိုးေနၾကသည္။ ကြၽန္ေတာ့္နားထဲတြင္ မၾကားတစ္ခ်က္ ၾကားတစ္ခ်က္။ ခရီးကပန္း အပူဒဏ္ကိုလည္း တစ္ေန႔လံုး ခံခဲ့ရသျဖင့္ ကြၽန္ေတာ့္ခႏၶာကိုယ္မွာ ေတာင့္တင္းနာက်င္လ်က္ ရွိသည္။ ထို႔ေနာက္ ခ်က္ခ်င္းဆိုသလို အိပ္ေပ်ာ္သြားရသည္။

(ဂ) ေတာင္ေျခကို ေရာက္ေတာ့ ေတာင္ေပၚအထိ တက္မည့္ကားက လူျပည့္လုနီးပါး ျဖစ္ေနသည္ႏွင့္ ေစာင့္မေနရဘဲ ေတာင္ေပၚတက္လာခဲ့သည္။ နံနက္ ငါးနာရီေက်ာ္ေက်ာ္သာ ရွိေသးသျဖင့္ ကားျပင္ပတြင္ ေမွာင္ႏွင့္မည္းမည္း။ ပတ္၀န္းက်င္ကို မျမင္ရ။ မေန႔ညေနပိုင္း ကားဆိပ္မွတစ္ဆင့္ အထက္စက္ေတာ္ရာကို ေမာ့ၾကည့္ရင္းက ‘ဒီေတာင္ေပၚ ကားႏွင့္တက္လွ်င္ မတ္ေစာက္လြန္းသည္’ ဟု ထင္ထားခဲ့သျဖင့္ ယခုလို ကားျဖင့္ ကိုယ္တိုင္ တက္ခြင့္ၾကံဳသည့္အခါ စိုးရိမ္စိတ္က ျဖစ္ေနေသးသည္။ ကားဆရာကမူ ကားကို သီခ်င္းတေအးေအးႏွင့္ပင္ က်င္လည္စြာ ေမာင္းေနေသး။

ေတာင္ထိပ္ကုိ ငါးမိနစ္မွ်ေလာက္ႏွင့္ ပင္ေရာက္သည္။ ဘုရားရင္ျပင္ေတာ္ေပၚတြင္ ေစ်းသည္အမ်ားစုသည္ အိပ္ရာက မႏိုးၾကေသး။ ပန္းသည္ႏွင့္ အ႐ုဏ္ဆြမ္းကပ္ေရာင္းသည့္ ေစ်းသည္တစ္ဦးတေလက ကြၽန္ေတာ္တို႔အနား ေရာက္လာကာ ေစ်းေရာင္းသည္။ ကြၽန္ေတာ္က ေတာင္ထိပ္ေရာက္သည္အထိ ဆက္မတက္ေတာ့ဘဲ အလင္းေရာင္ျပျပ ျမင္ရၿပီျဖစ္သျဖင့္ ေနထြက္သည္ကို ဘုရားရင္ျပင္ ေဘးေနရာကပင္ေစာင့္ၿပီး ဓာတ္ပံု႐ုိက္ရန္ ဆံုးျဖတ္သည္။ သည္ၾကားထဲ အေရွ႕၊ အေနာက္၊ ေတာင္၊ ေျမာက္ မေ၀ခြဲတတ္သျဖင့္ ပန္းသည္အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးကို လိုက္ေမးရေသးသည္။

ေနထြက္လာေတာ့ ဘုရားရင္ျပင္ေတာ္ အစြန္းမွတစ္ဆင့္ ေတာင္ေအာက္ကို ဓာတ္ပံု႐ိုက္သည္။ ဆန္းသစ္ၾကည္ႏူးဖြယ္ ေတာင္ေျခ၀န္းက်င္ ပြဲေစ်းခင္းႀကီးမွာ ၾကည့္မ၀ႏိုင္ေအာင္ပင္။ ဘုရားဖူးမ်ား ႐ုတ္တရက္ မ်ားလာသည္။ ေစ်းသည္မ်ား ေစ်းေရာင္းသည့္ အသံမ်ား ဆူညံလာသည္။ ေၾကးစည္ထုသံ၊ ေခါင္းေလာင္းထိုးသံ၊ ဓာတ္စက္ႏွင့္ ဆုေတာင္း ေမတၱာပို႔သံမ်ားျဖင့္ ဘုရားရင္ျပင္ေတာ္တစ္ခုလံုး ႐ုတ္ခ်ည္း စည္ကားဆူညံလာေတာ့သည္။

ကြၽန္ေတာ္ ၀ယ္လိုက္သည့္ ေရႊစက္ေတာ္ ဘုရားသမိုင္းစာအုပ္တြင္ အျခားဘုရား သမိုင္းစာအုပ္မ်ားလိုပင္ မန္းေရႊစက္ေတာ္ႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ သမိုင္းအခ်က္အလက္မ်ားမွာ စိတ္လႈပ္ရွားဖြယ္ရာမ်ားႏွင့္ ျပည့္ေနသည္။ ေဂါဓမၼဗုဒၶ၀ါေတာ္ ၂၀ ျပည့္သည့္ အခ်ိန္တြင္ သာ၀တိၳျပည္မွ ျမန္မာႏိုင္ငံ မင္းဘူးႏွင့္ စကုနယ္သို႔ ၾကြခ်ီေရာက္ရွိၿပီး ေႏွာင္းလူမ်ား အထြတ္အျမတ္ထား ၾကည္ညိဳကိုးကြယ္ရန္ ေျခေတာ္ရာႏွစ္ဆူကို ယခု ဘုရားကုန္းေတာ္ ေအာက္ေျခႏွင့္ အထက္ကုန္းထိပ္တြင္ နင္းခ်မွတ္သား ထားရစ္ေတာ္မူခဲ့သည္ဟု ဗုဒၶဘာသာ၀င္ အမ်ားက ယံုၾကည္ခဲ့ၾကသည္။ ဤေျခ ေတာ္ရာႏွစ္ဆူရွိရာ ေဒသကို ေကာဇာသကၠရာဇ္ ၁၆၄၀ျပည့္ႏွစ္တြင္ ပုဂံအေလာင္းစည္သူမင္းႀကီး ေတြ႕ရွိေတာ္မူသည္မွစကာ ဘုရားေစတီေက်ာင္းကန္မ်ား ေဆာက္လုပ္ကိုးကြယ္ခဲ့ရာမွ ယခုကဲ့သို႔ ဘုရားဖူးမ်ား အထူးစည္ကားခဲ့သည့္ ေဒသျဖစ္လာခဲ့သည္ဟု ဆိုပါသည္။ ေနာင္အခါ ေျခေတာ္ရာဖူးလာသူ၊ ဘုရားဖူးလာသူ မ်ားျပားလွသျဖင့္ ဘုရားပြဲေတာ္ ရက္သတ္မွတ္ကာ ႏွစ္စဥ္ႏွစ္တိုင္း ဘုရားပြဲေတာ္မ်ား က်င္းပလာခဲ့ၾက၏။ စတင္သတ္မွတ္စဥ္ အခ်ိန္က တေပါင္းလျပည့္ေန႔မွ လျပည့္ေက်ာ္ ၇ ရက္အထိ တစ္ပတ္သတ္မွတ္ က်င္းပခဲ့ရာမွ ယခုအခါ တစ္လေက်ာ္၀န္းက်င္အထိ သတ္မွတ္က်င္းပလာခဲ့ၿပီျဖစ္သည္။

ကြၽန္ေတာ္ ၀ယ္ခဲ့သည့္ ဘုရားသမိုင္းစာအုပ္တြင္ စိတ္လႈပ္ရွားဖြယ္ ဆန္းၾကယ္သည့္ ႐ိုးရာသမိုင္း မွတ္တမ္းမ်ားျဖင့္ ျပည့္ေနသည္။ လက္ခံႏိုင္ဖြယ္ သမိုင္းအခ်က္အလက္မ်ားလည္း ပါပါသည္။ အခ်ဳိ႕သမိုင္းအခ်က္အလက္မ်ားမွာ ဒ႑ာရီဆန္လြန္းေနသည္ဟု ထင္မိသည္။

ပြဲေတာ္ေစ်းခင္းအတြင္း အထည္ဆိုင္ႀကီးမ်ား တန္းစီေနသည္။ ပစၥည္းမ်ိဳးစံုေရာင္းသည့္ ဆိုင္မ်ား၊ စားေသာက္ဆိုင္မ်ား၊ ေစ်းသည္မ်ားမွာ ဆိုင္ေရွ႕လမ္းေပၚအထိ တက္ကာ အၿပိဳင္အဆိုင္ ေအာ္ဟစ္ေခၚငင္ကာ ေရာင္းခ်ေနၾကသည္။ ကြၽန္ေတာ္ စိတ္၀င္စားသည့္ ေစ်းဆိုင္မ်ားလည္း ရွိသည္။ ဥပမာ ေဒသထြက္ကုန္မ်ားျဖစ္သည့္ သနပ္ခါးဆိုင္မ်ား၊ မွ်စ္ေျခာက္မ်ိဳးစံု၊ အာလူးေျခာက္၊ မိႈေျခာက္ႏွင့္ ထန္းလ်က္ခဲအမ်ဳိးမ်ဳိး ဆိုင္မ်ားကို ကြၽန္ေတာ္ စိတ္၀င္စားသည္။ တစ္ေနရာတြင္မူ ျမင္ဖူးသလိုရွိသည့္ အညိဳေရာင္ သစ္ဥသစ္ဖုမ်ား ေရာင္းေနသည့္ဆိုင္ေဘးတြင္ ကြၽန္ေတာ္ သြားရပ္လိုက္သည္။ ႏွစ္ေပါင္း ၄၀ နီးပါး မျမင္မေတြ႕ခဲ့ရသည့္ ၀က္ေျမစာဥႀကီးမ်ား ေတာင္းအျပည့္ထည့္ထားသည္ကို ေတြ႕သည္။ ကြၽန္ေတာ္ အံ့ၾသ၀မ္းသာသြားရသည္။

ေနေစာင္းလာသည္ႏွင့္ တၿပိဳင္နက္ ေယာက်္ားအႏွိပ္သည္မ်ား လမ္းေပၚေရာက္လာၾကသည္။ ‘အေၾကာေျဖဆရာ’ ဟူသည့္ ဆိုင္းဘုတ္ကေလးမ်ား ကုိယ္စီကိုင္ကာ တစ္ေနရာၿပီးတစ္ေနရာ လမ္းေလွ်ာက္ကာ ေဖာက္သည္ရွာၾကသည္။ ပြဲေတာ္အတြင္း ေစ်းသည္မ်ားနည္းတူ အႏိွပ္သည္မ်ား၊ ဓာတ္ပံုဆရာမ်ားသည္လည္း ေဂါပကအဖြဲ႕တြင္ မွတ္ပံုတင္ၾကရသည္။ အခြန္ေဆာင္ၿပီးမွ အလုပ္လုပ္ၾကရသည္။ ေဂါပကအဖြဲ႕႐ုံးႏွင့္နီးသည့္ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္တြင္ ကြၽန္ေတာ္ထိုင္ေနစဥ္ ေဂါပကအဖြဲ႕ လက္ခံရရွိထားသည့္ လွဴဒါန္းေငြစာရင္းခ်ဳပ္ ေၾကညာေပးေနသည္ကို ၾကားခဲ့ရသည္။ သိန္းေထာင္ႏွင့္ခ်ီၿပီး ေၾကညာလိုက္သည္ကို ၾကားခဲ့ရသည္။

တည္းခိုခန္းကို ျပန္ေရာက္ေတာ့ မိုးခ်ဳပ္ေတာ့မည္ ျဖစ္သည္။ မန္းေခ်ာင္းထဲကို ဆင္းေတာ့ေရခ်ိဳးသူမ်ား ေခ်ာင္းလံုးျပည့္ရွိေနသည္။ ကေလးလူႀကီး အရြယ္စံု ေခ်ာင္းထဲတြင္ ေရခ်ိဳးၾကသည္။ ေရာင္စံုေဘာကြင္းမ်ား ႀကိဳးႏွင့္သီဆြဲကာ ေရခ်ိဳးေနၾကသူမ်ားၾကား လိုက္လံေရာင္းေနသည့္ ေစ်းသည္မ်ားကို ေခ်ာင္းထဲအႏွံ႔ ေတြ႕ေနရသည္။ ကြၽန္ေတာ့္အထင္ မန္းေရႊစက္ေတာ္ ဘုရားပြဲကို ဘုရားဖူးမ်ား စိတ္၀င္စားၾကသည့္အခ်က္မွာ ၾကည္လင္ေအးျမေသာ မန္းေခ်ာင္းေရကို ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ေရခ်ိဳးခြင့္ရသည့္ အခ်က္သည္လည္း အဓိကက်ေသာ အခ်က္တစ္ခ်က္ ျဖစ္မည္ဟု ထင္မိသည္။

ယခုအခါ မန္းေရႊစက္ေတာ္ဘုရားပြဲေတာ္ကို ကြၽန္ေတာ္ တစ္ျဖတ္ထိုးရွပ္ၿပီး ေလ့လာခြင့္ရလိုက္ၿပီ။ မနက္ျဖန္ နံနက္ပုိင္း ေစာေစာထ ေရခ်ိဳးၿပီးေနာက္ ကားဆိပ္ကို ဆင္းရမည္။ ေနပူမျပင္းခင္ မင္းဘူးကို ျပန္ရမည္။ ခရီးသည္တစ္ဦးအေနျဖင့္ စိတ္ေက်နပ္မႈေတာ့ ရခဲ့သည္မွာ အမွန္ပင္ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ညအခ်ိန္ မန္းေခ်ာင္းေရခ်ိဳးဆိပ္ကျပင္တြင္ထိုင္ၿပီး မန္းေခ်ာင္းလေရာင္မ်ားကိုမူ ကြၽန္ေတာ့္မွာ မသိမ္းပိုက္ႏိုင္ခဲ့ပါ။ ကြၽန္ေတာ္ ေရာက္သြားသည့္ရက္က လကြယ္ရက္မ်ား ျဖစ္ေနသည္။ ထိုအခ်က္ကိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္မွာ မခ်င့္မရဲ ျဖစ္ခဲ့ရသည္ဟု ေျပာရပါလိမ့္မည္။














Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.