<

႐ူးသြပ္ဖြယ္ေပါင္မုန္႔

Photo – depositphotos

မီးေတာင္တစ္လံုးထဲ ျပဳတ္က်ေနတ့ဲ ေန႔လယ္ခင္းေတြ။ ပြက္ပြက္ဆူေနတ့ဲ ၿငီးေငြ႕ျခင္းေတြန႔ဲ ေပ်ာ့ေခြေနတ့ဲ သီခ်င္းေတြ။ ညက မအိပ္ထားေတာ့ ေခါင္းထဲ ႏြားေခ်းပိုးထိုးေကာင္ေတြ လမ္းသလားလို႔။ စက္႐ုပ္တစ္႐ုပ္ဟာ နာရီတစ္လံုးန႔ဲ ေဆာ့ကစားေနတယ္။ အိပ္ရာေဘးက ႂကြပ္ႂကြပ္အိတ္ေတြက ကိုယ္ကို တစ္ဖက္လွည့္လိုက္တိုင္း အသံျမည္တယ္။ ဂီတာကို လွမ္းၾကည့္ၿပီး မ်က္ႏွာျပန္လႊဲလိုက္မိ။ ျပန္႔ၾကဲေနတ့ဲ စာအုပ္ေတြကို ေသေသသပ္သပ္စီၿပီး ျပန္ဆြဲခ်မိ။ ေခါင္းရင္းမွာ ကပ္ထားတ့ဲ မေန႔က လင္းသက္ၿငိမ္စာအုပ္ ေၾကာ္ျငာဗြီႏိုင္းက အလယ္ေကာင္တည့္တည့္မွာ ဟက္တက္ျပဲလို႔။ ပင့္ကူမွ်င္ေတြ ဖုန္မႈန္႔ေတြ ကပ္ၿငိၿပီး အေရာင္အဆင္း ေဖ်ာ့မွိန္ေနတယ္။

ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ ျပက္လံုးတစ္ခုေလာက္ လိုခ်င္ေနမိတာပဲ။ ေရဆာေနေပမယ့္ ေရထမေသာက္ျဖစ္ဘူး။ ပူေလာင္ေနတ့ဲ ေက်ာျပင္ဟာ အိပ္ရာထဲ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ နစ္၀င္လို႔။ အိတ္ကပ္ထဲက ငါးရာတန္အသစ္ တစ္ရြက္က လႈပ္ရွားလိုက္တိုင္း တၾကြပ္ၾကြပ္ ျမည္တယ္။ ေငြသံဟာ ပ်င္းရိစရာပဲ လက္၀ါးေတြကို ဆုပ္လိုက္ ျဖန္႔လိုက္ လုပ္ရင္း ေလလြင့္။ စိတ္က်တယ္ဆိုတာ မယံုလို႔ ကိုယ္ကို ျဖဳတ္ခ်လိုက္မယ္ ေတြးမိေတာ့ ေသဖို႔ကိုလည္း သတၱိနည္းေနမိတယ္။

ထီလက္မွတ္ အေဟာင္းတစ္ခုကို ေကာက္ရသလို ေန႔ေတြထဲ ကြၽန္ေတာ္ရိွေနခ့ဲတာ ၾကာပါၿပီ။ လူေတြန႔ဲ စကားေျပာတိုင္း လက္ေ၀ွ႔သမားရဲ႕ သဲအိတ္ႀကီးတစ္လံုးလို ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ခံစားေနရတာေၾကာင့္ အျပင္ကို သိပ္မထြက္ျဖစ္ေတာ့တာလည္း ၾကာပါၿပီ။ အလုပ္တစ္ခုက အမာရြတ္ေတြပဲ စုေဆာင္းမိၿပီး ျပန္လာခ့ဲတ့ဲ ေန႔ရက္ေတြရဲ႕ ေနာက္ပိုင္းမွာ ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ ေနထိုင္မႈပံုစံက အခန္းထဲေအာင္း ခုတင္ေပၚမွာ လူးလွိမ့္ၿပီး စိတ္ထဲေပၚလာတ့ဲ အရာတိုင္းကို ခုတ္ထစ္ခ်င္ေနမိတာပါပဲ။ စာအုပ္ေတြကို ေဘးမွာခ်ၿပီး ထိုင္ေနမိတ့ဲ ေန႔ေတြ၊ ညေတြန႔ဲအသံေတြကို ရြံရွာစက္ဆုပ္မိေနတ့ဲ ေန႔ေတြ၊ ညေတြ။ အသက္ရွင္ျခင္းဟာ သည္းေျခအိတ္ေပါက္သြားတ့ဲ အသားလို ခါးသက္လြန္းလွတယ္။

မ်က္ႏွာၾကက္မွာ ႐ႈပ္ပြေနတ့ဲ ပင့္ကူမွ်င္ေတြ။ ပင့္ကူမွ်င္ေတြမွာ ကပ္ၿငိေနတ့ဲ ပိုးဖလံ အေသေကာင္ေတြ။ အိပ္ရာေဘးက စာအုပ္ပံုႀကီးသာ တစ္ေန႔တျခား ႀကီးထြားလာတယ္ အခုထိ ဘာကိုမွေသခ်ာမသိေသးပါ။ အ၀တ္ႀကိဳးတန္းဆီက ေအာက္သိုးသိုးအနံ႔ေတြကို ရတယ္။ စာအုပ္ဆိုတာ ဖတ္႐ႈရန္အတြက္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အထပ္လိုက္ ပံုထားျခင္းက ၿငီးေငြ႕တဲ့၊ မေပ်ာ္ရႊင္တဲ့၊ အရာရာကို မယံုၾကည္တဲ့စတ့ဲ စိတ္အေနအထားေတြကို သ႐ုပ္ေဖာ္ထားျခင္းန႔ဲ တူေနတယ္။ အေမ့ေလ်ာ့ခံ ဒိုင္ယာရီ စာအုပ္ကေလးက ၿငိမ္သက္လို႔။ ေန႔ေတြကပဲ ကိုယ့္ကို ေရးျခစ္တာခံခ့ဲရၿပီး ေန႔ေတြအေၾကာင္းကို ကြၽန္ေတာ္ မေရးျဖစ္ေတာ့ပါ။ အရာရာန႔ဲ အေၾကာင္းေၾကာင္း ေငြေရးေၾကးေရးမွာ ပိုက္ဆံအိတ္အေဟာင္းကေလးလည္း သူ႔ဘ၀သူ ေမ့ေလ်ာ့လို႔။ ဘာမွမရိွတ့ဲ ေန႔တစ္ခုဟာ ဘာမွမရိွတ့ဲ ေန႔တစ္ခုအျဖစ္ သပ္ရပ္တိက်စြာ တည္ရိွလို႔ေနတယ္။

သတၱဳေတြေတာင္ အရည္ေပ်ာ္က်ႏိုင္တ့ဲ အပူန႔ဲ ကိုယ္ေတာက္ေလာင္ေနတ့ဲအေၾကာင္း ဘယ္သူ႔ဆီကိုမွ မက္ေဆ့ခ်္မပို႔ခ်င္ေတာ့ဘူး။ ထိခိုက္ဒဏ္ရာရတ့ဲအခါ ကာယကံရွင္ထက္ နံေဘးမွာ ရိွတ့ဲလူက ပိုညည္းျပတတ္ရဲ႕။ ဘာမွမရိွျခင္းရဲ႕ အရသာကို ခံစားႏိုင္ဖို႔ စြမ္းအင္ေတြ ကြၽန္ေတာ့္မွာ နည္းပါးေနပံုရပါတယ္။ မေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတြဟာ တရြရြ ကိုယ္ေပၚတြားတက္ေနၾကတယ္။ ဗန္ဂိုးရဲ႕ အ၀ါေရာင္ေတြက ကမၻာႀကီးကို သ႔ူေလာင္ကြၽမ္းမႈေတြအေၾကာင္း သတင္းေပးပို႔ျခင္းပဲလား။ ေရာ့ခ္သီခ်င္းေတြကို ပိုႀကိဳက္လာမိတ့ဲ ႏွစ္ကာလေတြမွာ ဘ၀ဟာ အဆီအေငၚ မတည့္ျခင္းေတြန႔ဲ ခ်စ္ႀကိဳက္ေနၿပီး အဆင္မေျပမႈေတြန႔ဲ တရား၀င္ စပ္ယွက္ေနၾကတယ္။ ကိုယ့္မ်က္ႏွာကိုယ္ မွန္ထဲ ျပန္ၾကည့္မိတ့ဲအခါတိုင္း စိတ္ပ်က္ၿငီးေငြ႕မႈဟာ ပိုမိုသန္မာလာတယ္။

ယံုၾကည္မႈေတြ ခန္းေျခာက္ေနတ့ဲအခါ မနက္ျဖန္သစ္ပင္ကေလးဟာ ရွင္သန္ႏိုင္ပါ့မလား။ တသုန္သုန္ျမဴးေနတ့ဲ ဒဏ္ရာေတြန႔ဲ ေျခလွမ္းတိုင္းက ေလးလံျခင္းမွာ အသားက်ေနေတာ့တယ္။ ဖီးနစ္ငွက္ဟာ အရင္ဆံုး မီးေလာင္ကြၽမ္းျခင္းခံရၿပီးမွ အသစ္တစ္ဖန္ စတင္ရတယ္တ့ဲ။ ဒ႑ာရီထဲကအတိုင္းဆို အခုလက္ရိွ ေလာကဓံရဲ႕ ၾကာပြတ္ေတြဟာ ေနာင္တစ္ခ်ိန္ ပြင့္လာမယ့္ ပန္းေတြလား။ လူေတြရဲ႕ ရယ္သံကို အေသြးထဲအသားထဲကေန ရြံမုန္းေနမိတယ္။ လူဟာ ႏိုင္ငံေရး သတၱ၀ါတ့ဲ၊ ခ်စ္ေမတၱာရဲ႕ အေစအပါးတ့ဲ၊ အလိုဆႏၵေတြရဲ႕ ေက်းကြၽန္တ့ဲ။ ဟုတ္က့ဲ၊ ကြၽန္ေတာ္က ၿငီးေငြ႕ျခင္းရဲ႕ ထြန္ယက္ခံ လယ္ေျမတစ္ခုပါ။ အဖက္မတန္သလို အၾကည့္ေတြရဲ႕ ထိုးစိုက္ရာ ပစ္မွတ္တစ္ခုပါ။ ေအာင္ျမင္သူေတြရဲ႕ ေအာင္ပြဲခံၾသ၀ါဒေတြအတြက္ အခ်ိန္မေရြး အသင့္ရိွေနတ့ဲ ခြက္အလြတ္ တစ္လံုးပါ။ ညႇိဳးငယ္စြာ ရပ္ေနတ့ဲ လူအနားမွာမွ တခ်ဳိ႕ေတြရဲ႕ ကိုယ္ေရာင္ကိုယ္၀ါေတြက ပိုမိုေတာက္ပလြန္းၾကတယ္ေလ။

ကြၽန္ေတာ့္ဟာသက ကြၽန္ေတာ့္က်႐ႈံးခန္းေတြကို ျပန္ျပန္ရစ္ၾကည့္ရျခင္းပါပဲ။ အသံတိတ္ ရယ္ေမာရင္း ခဏ ခဏ ညထဲ ေသဆံုးေနရတ့ဲအေၾကာင္း ဘယ္သူေတြ သိႏိုင္ပါ့မလဲ။ မိတ္ေဆြကေန ျဖစ္သြားတ့ဲ ရန္သူေတြ၊ ခ်စ္ခင္မႈကေန အသြင္ေျပာင္းသြားတ့ဲ နာၾကည္းမႈေတြ၊ ယံုၾကည္မႈကေန ေရြ႕ေလ်ာသြားတ့ဲ သံသယေတြ။ အားလံုးဟာ ႏွလံုးသားနည္းနည္းပဲ ရိွတယ္ဆိုတ့ဲ အေၾကာင္းကို လက္မခံလို႔မရတ့ဲ ေန႔ရက္ေတြကို ကြၽန္ေတာ္ ရရိွခ့ဲဖူးပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ သစၥာတရားေတြက ကင္းေျခမ်ားတစ္ေကာင္ထက္ ေျခေထာက္ေတြ ပိုမ်ားပါတယ္။ ဉာဏ္ပညာေရာ၊ အေတြးအေခၚေရာ၊ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာေရာ ကြၽန္ေတာ့္ဆီမွာ ဘာမွရိွမေနဘူးလို႔ ေျပာလာတ့ဲလူက အခြံသက္သက္ျဖစ္ေနတ့ဲ အခါ ကြၽန္ေတာ္ ဆြံ႕အေန႐ံုကလြဲၿပီး ဘာတတ္ႏိုင္ပါဦးမလဲ။

႐ုပ္ျပသက္သက္ေလာကမွာ ေလွကားထစ္ေတြရဲ႕ မ႐ိုးေျဖာင့္မႈကို ေတြ႕ခ့ဲရတယ္။ အျမင့္က လူေတြရဲ႕ ေအာက္စိုက္က်ေနတ့ဲ စိတ္ဓာတ္ေတြကို ျမင္ခ့ဲရတယ္။ သူေတာ္ခ်င္းခ်င္း သတင္းေလြ႕ေလြ႕ေတြ ေအာင္ေသ ေအာင္သား စားေနၾကတ့ဲအခါ ေလာကႀကီး ေမွာင္မသြားတာ မထူးဆန္းဘူးလား။ ႐ုပ္ရွင္ထဲကအတိုင္းဆို ဇာတ္လိုက္က ျပန္ထလာရမွာေပါ့။ တကယ့္ဘ၀မွာက် ဘယ္သူမွ လူၾကမ္းမဟုတ္ၾကဘူး။ လူေတြန႔ဲ လူအျဖစ္က ေလွ်ာက်သြားတ့ဲ လူေတြပဲရိွတယ္။ အသံက်ယ္မွ ပ့ဲတင္ပိုထပ္တတ္တ့ဲ ေလာကပါပဲ။ အမွန္တရားဆိုတာ မွတ္ပံုတင္ကတ္ျပားလို လူတိုင္း ကိုင္ေဆာင္ထားတ့ဲ အရာပါပဲ။ တစ္ေယာက္အမွန္တရားန႔ဲ တစ္ေယာက္ကို ထိုးခုတ္ရတာ ခ်ဳိၿမိန္လြန္းပါသလား။ တရားကို အလြတ္က်က္ထားတ့ဲ ပါးစပ္ေတြထဲက ပုပ္အ့ဲေနတ့ဲ အနံ႔အသက္ေတြကို ကြယ္ရာမွာ ထိုးအန္ခ့ဲဖူးပါတယ္။

လက္နက္ကိုင္ေတြက ေမတၱာတရားအေၾကာင္း ေဟာေျပာေနေတာ့ ေသသြားတ့ဲ လူေတြက သာဓုေခၚၾကရမယ့္ အေနအထားမ်ဳိးလား။ အသံထြက္ေကာင္းတ့ဲ ေလာ္စပီကာေတြ အမ်ားအျပားန႔ဲ ကမၻာ။ မေျပလည္မႈဟာ အရိပ္လို လိုက္ပါေနတတ္ေတာ့ အရာရာကို ျမည္းစမ္း႐ံုထက္ပိုၿပီး မေလးနက္ခ်င္ေတာ့ဘူး။ လူလူခ်င္း အရသာမ့ဲလာတ့ဲအခါ အခန္းကေလးဟာ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ကမၻာျဖစ္လာတယ္။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ပိတ္ေလွာင္ထားျခင္းက ခဏ ခဏ အေရာင္ေျပာင္းရတာထက္ လိပ္ျပာကို ပိုလွေစလိမ့္မယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ ထင္မွတ္ေနမိပါတယ္။ အခန္းထဲမွာ ကိုယ့္အေၾကာင္းေတြကို ထိန္လင္းေနေအာင္ ထြန္းထားမယ္။ ကိုယ္ၾကည့္မရတ့ဲ လူေတြရဲ႕ နာမည္ကို ေစ်းေပါတ့ဲစကၠဴေပၚမွာ ခ်ေရးၿပီး သၾကားေတြ ပံုထားလိုက္မယ္။ သူတို႔ရဲ႕ နာမည္ေတြေပၚ အံုခဲလာၾကမယ့္ ပုရြက္ဆိတ္ေတြကို ထိုင္ၾကည့္မယ္။ ႐ူးသြပ္ဖြယ္ အရသာရိွတ့ဲ ေပါင္မုန္႔ကို ကြၽန္ေတာ္ စားသံုးေနတ့ဲအခါ အခန္းတံခါးကို လာမေခါက္ၾကဖို႔ေတာ့ ႀကိဳတင္ေတာင္းပန္ပါတယ္။














Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.