w ဒါ႐ိုက္တာအာကာ၏ ငယ္ဘ၀ျဖတ္သန္းရာ - Eleven Media Group <

ဒါ႐ိုက္တာအာကာ၏ ငယ္ဘ၀ျဖတ္သန္းရာ

 

‘‘ပိုက္ဆံရွာဖို႔အတြက္ေတာ့ ႐ုပ္ရွင္မ႐ိုက္ဘူး။ အရည္အေသြးေကာင္းတဲ့ ဇာတ္ကားမ်ဳိးပဲ ဖန္တီးမယ္လို႔ ပရိသတ္ကိုကတိေပးႏိုင္တယ္။ ဂ်င္းကားမ႐ိုက္ဘူးလို႔ ပရိသတ္ကို အခိုင္အမာ ေျပာလို႔ရပါတယ္’’လို႔ ဆိုလာသူက လတ္တေလာလူမႈကြန္ရက္မွာ ပရိသတ္စိတ္၀င္စားမႈျမင့္မားေနတဲ့ ‘ဒု႒၀တီကိုလြန္၍’ ဇာတ္ကားကိုဖန္တီးသူ လူငယ္ဒါ႐ိုက္တာ အာကာျဖစ္ပါတယ္။ ‘ဒု႒၀တီကိုလြန္၍’ ဇာတ္ကားက တစ္မိနစ္စာ ဗီဒီယိုဖိုင္တင္ထားကတည္းက ၾကည့္႐ႈမႈႏႈန္း ျမင့္မားခဲ့တဲ့ ဇာတ္ကားျဖစ္ပါတယ္။ ထူးျခားတဲ့ဇာတ္လမ္းပံုစံ၊ ႐ိုက္ကြင္းေနရာအသံုးျပဳမႈ၊ ျမန္မာဇာတ္ကားေတြမွာျမင္ေတြ႕ရေလ့မရိွတဲ့ ႐ိုက္ခ်က္ေတြေၾကာင့္ ပရိသတ္လက္ခံ အားေပးမႈရရွိေနပါတယ္။ အခုတစ္ပတ္မွာေတာ့ ဒါ႐ိုက္တာအာကာရဲ႕ ငယ္စဥ္ဘ၀အမွတ္တရတခ်ဳိ႕ကို ေဖာ္ျပေပးခ်င္ပါတယ္။

ဒါ႐ိုက္တာအာကာက ရန္ကုန္ဇာတိျဖစ္ၿပီး ေမြးခ်င္းညီအစ္ကိုသံုးေယာက္အနက္ အႀကီးဆံုးသားျဖစ္ပါတယ္။ ငယ္စဥ္ဘ၀ရဲ႕အမွတ္တရအေနနဲ႔ကေတာ့ ေလး၊ ငါးႏွစ္အရြယ္ေလာက္အထိ ဂ်င္း၀တ္စံုကို အရမ္းႏွစ္သက္သလို ဂ်င္း၀တ္စံု၀တ္ေပးထားၿပီး ျပန္ခြၽတ္တဲ့အခါ ငိုတဲ့အထိ ႏွစ္သက္သူတစ္ေယာက္ပါလို႔ဆိုပါတယ္။ ဒါ႐ိုက္တာအာကာက ေက်ာင္းပညာေရးကိုေတာ့ TTC မွာ သူငယ္တန္းကေန တကၠသိုလ္၀င္တန္းအထိ တက္ေရာက္ခဲ့သလို စာေတာ္သူ တစ္ေယာက္ေတာ့ မဟုတ္ဘူးလို႔ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ဆိုပါတယ္။

ငယ္စဥ္ ပညာသင္ၾကားစဥ္တစ္ေလွ်ာက္လံုးမွာ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ရတာ ၀ါသနာပါေပမယ့္ ဒါ႐ိုက္တာတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ လုပ္ဖို႔အထိေတာ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ မရိွခဲ့ဖူးဘူး လို႔လည္းဆိုပါေသးတယ္။ ငယ္စဥ္ကေလးဘ၀မွာ ဂိမ္းကစားရတာကို အရမ္းႏွစ္သက္ၿပီး တကၠသိုလ္၀င္တန္း ေအာင္ျမင္ခ်ိန္မွာ ဂိမ္းဆိုင္ဖြင့္လွစ္တဲ့အထိ ၀ါသနာႀကီးခဲ့တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ဒါ႐ိုက္တာအာကာက တကၠသိုလ္၀င္တန္း ေအာင္ျမင္ၿပီးေနာက္ ကြန္ပ်ဴတာတကၠသိုလ္ကို ႏွစ္ႏွစ္တက္ေရာက္ခဲ့ၿပီး စင္ကာပူႏိုင္ငံကို ထြက္ခြာသြားခဲ့ပါတယ္။

စင္ကာပူႏိုင္ငံကို ေရာက္ရိွသြားခ်ိန္မွာေတာ့ အခက္အခဲမ်ားစြာ ၾကံဳေတြ႕ခဲ့ရသလို အေတြ႕အၾကံဳေကာင္းမ်ားစြာလည္း ရခဲ့ပါတယ္လို႔ အာကာကဆိုပါတယ္။ စင္ကာပူႏိုင္ငံမွာ အလုပ္လုပ္ရင္း ငါးႏွစ္တာ သင္ယူေလ့လာခဲ့သမွ်က တန္ဖိုးမျဖတ္ႏိုင္တဲ့ အေတြ႕အၾကံဳေတြပါလို႔ ဒါ႐ိုက္တာအာကာက ေျပာျပခဲ့ပါတယ္။

‘‘စင္ကာပူသြားတဲ့အခ်ိန္မွာ Immigration ၀င္တဲ့အခ်ိန္မွ အဂၤလိပ္စကား စေျပာဖူးတာ။ စေရာက္တဲ့တစ္ေန႔လံုးဆို ထမင္းမစားရဘူး။ အဂၤလိပ္လို မ၀ယ္တတ္လို႔။ အဲဒီေလာက္အထိ ခက္ခဲခဲ့တယ္။ အလုပ္ခြင္ထဲေရာက္သြားေတာ့လည္း ကိုယ္ကပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္အလုပ္ မကြၽမ္းက်င္တဲ့အခါ အလုပ္အတူလုပ္သူေတြရဲ႕ ေျပာဆိုမႈေတြ၊ ႏွိမ္ခ်တာေတြခံရတယ္။ အဲဒီမွာ ကံေကာင္းတာတစ္ခုက အထက္လူႀကီးက မွားတာကို အျပစ္မေျပာဘူး။ တူတဲ့အမွားမ်ဳိး ထပ္မလုပ္ဖို႔ေျပာၿပီး ေလ့လာသင္ယူခြင့္ေပးတယ္။ ကြၽန္ေတာ္လည္းတူညီတဲ့အမွားမ်ဳိး ဘယ္ေတာ့မွမမွားေအာင္ ႀကိဳးစားတယ္’’လို႔ ဒါ႐ိုက္တာအာကာက ဆိုပါတယ္။

ဒါ႐ိုက္တာအာကာအတြက္ ေနာက္ထပ္အခ်ဳိးအေကြ႕တစ္ခုျဖစ္လာေစတာက သူငယ္ခ်င္းမ်ားနဲ႔အတူ ဖိလစ္ပိုင္ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားတစ္ကား သြားၾကည့္ျဖစ္တာပါ။ ဇာတ္လမ္းေကာင္းတစ္ခုျဖစ္တာေၾကာင့္ က်န္တဲ့ႏိုင္ငံအသီးသီးက သူငယ္ခ်င္းေတြက ျမန္မာဇာတ္ကားေကာင္းေတြရိွလားလို႔ ၀ိုင္းေမးၾကခ်ိန္မွာ ရိွမွာပါလို႔ပဲေျဖခဲ့ပါတယ္လို႔ ဒါ႐ိုက္တာအာကာကဆိုပါတယ္။  အဲဒီအခ်ိန္ကတည္းကပဲ ဒါ႐ိုက္တာအာကာရဲ႕ႏွလံုးသားထဲကို ျမန္မာဇာတ္ကားေကာင္းေတြကို ႏိုင္ငံတကာမွာျပသခြင့္ရတဲ့အထိ ဖန္တီးလိုစိတ္ေတြ စတင္၀င္ေရာက္လာခဲ့တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

ဒါ႐ိုက္တာအာကာက သူ႔ရဲ႕ပထမဆံုး ႐ုပ္ရွင္ကားႀကီးအေနနဲ႔ ‘ဒု႒၀တီကိုလြန္၍’ ကို႐ိုက္ကူးခဲ့တာပါ။ ဒီဇာတ္ကားကို႐ိုက္ကူး ဖို႔အတြက္ တစ္ကားလံုး အစအဆံုး ရီဟာဇယ္ လုပ္ခဲ့ၿပီးမွ႐ိုက္ကူးခဲ့သလို ပါ၀င္႐ိုက္ကူးတဲ့ Crew တစ္ဖဲြ႕လံုးကိုလည္း သံုးေလးႏွစ္ေလာက္ လက္တဲြလုပ္ေဆာင္ခဲ့ၿပီးမွ ႐ုပ္ရွင္ကားႀကီး ႐ိုက္ကူးမႈမွာ ပါ၀င္ေစခဲ့တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ဒု႒၀တီကိုလြန္၍ ဇာတ္ကားကို ပရိသတ္စိတ္၀င္စားအားေပးမႈနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ဒါ႐ိုက္တာအာကာက ‘‘ကြၽန္ေတာ္ အရမ္းေပ်ာ္တယ္။ ခြန္အားေတြလည္း အမ်ားႀကီးရတယ္။ ကြၽန္ေတာ္မွမဟုတ္ဘူး။ ထုတ္လုပ္ေရးကလည္း အရမ္းခြန္အားေတြရတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔မွာ ေနာက္ထပ္ထပ္လုပ္မယ့္ Project ေတြလည္း အမ်ားႀကီးရိွတယ္။ ႏုိင္ငံတကာနဲ႔တဲြၿပီး႐ိုက္မယ့္အစီအစဥ္ေတြ၊ ဒု႒၀တီကိုလြန္၍ ၂ ႐ိုက္မွာမ်ဳိးေတြေပါ့။ ဒါေၾကာင့္ပရိသတ္အားလံုးရဲ႕ အားေပးမႈက တကယ္အေရးႀကီးပါတယ္’’ လို႔ ျဖည့္စြက္ေျပာျပခဲ့ပါတယ္။

ဒါ့အျပင္ ဒါ႐ိုက္တာအာကာက ဒုတိယေျမာက္ဇာတ္ကား ‘ႀကိဳးဖုန္း’ ကို ႐ိုက္ကူးခဲ့ရာမွာလည္း ပံုမွန္ဇာတ္ကားေတြ႐ိုက္ကူးေနက် ကုန္က်စရိတ္မ်ဳိးနဲ႔ပဲ ႐ိုက္ကူးထားသလို မင္းသားမင္းသမီးေတြ ပံုမွန္ေပးတဲ့ရက္အတြင္းမွာပဲ ရေအာင္႐ိုက္ခဲ့တာ ျဖစ္ေပမယ့္ အရည္အေသြးပိုင္းကေတာ့ အားရစရာျဖစ္ခဲ့တယ္လို႔လည္း ဆိုပါတယ္။ တတိယေျမာက္ဇာတ္ကား ‘ကမၻာႏွစ္ထပ္’နဲ႔ပတ္သက္ၿပီးေတာ့လည္း ကေလးသ႐ုပ္ေဆာင္နဲ႔ အဓိကထား ႐ိုက္ကူးခဲ့ရတာျဖစ္လို႔ အခက္အခဲရိွႏိုင္တယ္လို႔ ႀကိဳေတြးခဲ့ေပမယ့္ စိတ္တိုင္းက်ရတဲ့ ဒရာမာ ဇာတ္ကားေကာင္းတစ္ကားျဖစ္တယ္လို႔ ဒါ႐ိုက္တာ အာကာက ဆိုပါတယ္။

လက္ရိွမွ ာမ်ဳိးဆက္သစ္အႏုပညာရွင္ေတြရဲ႕ အရိွန္အဟုန္ျပင္းျပင္းနဲ႔ အႏုပညာဖန္တီးမႈေတြကို ပရိသတ္လက္ခံေပးၾကတဲ့ အေရြ႕တစ္ခုနဲ႔ပတ္သက္လို႔လည္း ‘‘ပရိသတ္က အေျပာင္းအလဲကို ျမင္ေနရတာပဲေလ။ ႐ုပ္ရွင္မွာ ေျပာင္းလဲတာ အဆင့္ေက်ာ္တယ္လို႔ေတာင္ေျပာလို႔ရတယ္။ ကြာဟမႈေတြက အမ်ားႀကီးပဲ။ ေကာင္းေသာ ေျပာင္းလဲျခင္းျဖစ္တာေၾကာင့္ပရိသတ္ေတြကအားေပးၾကသလို ႐ံုရွင္ေတြကလည္း အမ်ားႀကီး support ေပးလာၾကပါတယ္။ ေနာက္လည္း ဒီထပ္ပိုေကာင္းတဲ့ ေျပာင္းလဲမႈေတြျဖစ္လာဦးမွာပါ။ ဒီႏႈန္းအတိုင္းသာ သြားမယ္ဆိုရင္ ေနာက္ငါးႏွစ္ေလာက္မွာ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္က ေတာ္ေတာ္ေကာင္းလာမယ္ လို႔လည္းယံုၾကည္တယ္’’လို႔ အာကာက သံုးသပ္ခဲ့ပါတယ္။

ဒါ႐ိုက္တာအာကာက အႏုပညာဖန္တီးမႈေတြနဲ႔ပတ္သက္လို႔ သူဖန္တီးတဲ့ အႏုပညာဖန္တီးမႈေတြကို အေကာင္းဆံုး လုပ္ႏုိင္သေလာက္ လုပ္မွာျဖစ္သလို ႐ုပ္ရွင္႐ိုက္ကူးမႈကေန စီးပြားရွာမွာမဟုတ္ဘဲ အႏုပညာအရပဲ ဖန္တီးသြားမယ္လို႔ ကတိေပးခဲ့ပါတယ္။

March 29, 2018














Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.